گنگ بائو چینی

گنگ بائو چینی

غذاهای محبوب چینی

گنگ بائو چینی

گنگ بائو چینی

چین کشور بسیار پهناوری است که غذاهای متنوع و با طعم‌های گوناگونی را در خود جای‌داده است. علاوه بر آن غذاهای محلی در هر ناحیه از این کشور به‌کلی باهم متفاوت‌اند. به‌عنوان مثال غذای محلی شانگهای شیائو لانگ بائو (سوپ کوفته) است درحالی‌که در پکن اردک پکنی طرفداران بسیاری دارد.

گنگ بائو مرغ گریل شده تند است که با آجیل ها، مخصوصا با بادام زمینی مزه دار میشود.برای طبخ این خوراک، مرغ را قطعه قطعه و گریل میکنند، سپس خوب تفت می دهند تا بوی زُخم آن از بین برود، بعد ذرت و سیر و سیب زمینی ریز شده به مرغ اضافه میشود. در خوشمزه تر شدن این غذا آشپزها مختارند از هر سبزی که دوست دارند استفاده کنند. گنگ بائو خوراکی لذیذ است که در سرتاسر چین دوستداران مخصوص خودش دارد.

این غذای لذیذ سس فوق العاده ای هم دارد که خیلی شیرین است و یکی از با اهمیت ترین علل شهرت این خوراک است.پیشنهاد می کنیم حتما این خوراک را تجربه کنید، چراکه برای طبخ آن مواد تازه بکار برده میشود و میتوانید مزه همه مواد تشکیل دهنده اش را بطور مجزا حس کنید که تجربه خیلی عالی و نادریست.

 شما دوستان عزیز می‌توانید با یک تور ارزان چین هم از اماکن دیدنی چین بازدید کنید و هم غذاهای لذیذ چینی را تجربه کنید.

گنگ بائو چینیReviewed by غذاهای چین on Dec 24Rating: 3.5گنگ بائو چینیگنگ بائو مرغ گریل شده تند است که با آجیلها، مخصوصا بادام زمینی مزه دار میشود.برای طبخ این خوراک،مرغ را قطعه قطعه و گریل میکنند .

گنگ بائو مرغ گریل شده تند است که با آجیلها، مخصوصا بادام زمینی مزه دار میشود.برای طبخ این خوراک،مرغ را قطعه قطعه و گریل میکنند .

1 دیدگاه

  1. taraneh گفت:

    عالــــــــــــــــی بود ممنونم

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی