پکینگ داک پخته شده

پکینگ داک پخته شده

غذاهای محبوب چین

پکینگ داک پخته شده

پکینگ داک پخته شده

این روزها بهانه برای سفر زیاد است؛ برخی با هدف گشت و گذار و تفریح به سفر می روند و بعضی دیگر برای کار و تجارت. در سال های اخیر افراد زیادی نیز برای چشیدن طعم های گوناگون سفر می کنند و در کشورها و شهرهای مختلف به سراغ خوشمزه گردی می روند. هر سرزمین، خوراکی های منحصر به فرد خود را دارد که اغلب توریست ها در طی سفرهایشان آن ها را امتحان می کنند.

در سفرتان به چین حتما این غذای لذیذ را امتحان کنید. این غذا که با نام پکینگ داک در سرزمین های آمریکایی و اروپایی معرفی میشود بسیار معروف است.

ماده اصلی این خوراک اردک است که آن را درسته آبپز می کنند، بدون اینکه پوستش را از گوشت جدا کنند؛ ولی به علت این که اردک را در فر با حرارت بسیار بالا طبخ میکنند، پوست آن خیلی نازک و ترد می شود و مزه خوبی هم دارد.

این خوراک سس شیرینی هم دارد که با سیر و لوبیای ریز شده، تهیه می شود و در کنار غذا سرو می شود. جالب است بدانید که این خوراک در اصل به شهر پکن چین تعلق دارد. معمولا در زمان سرو پکینگ داک در کنار این غذا یک تکه کیک یا پنکیک هم می گذارند.

شما با یک تور ارزان چین میتوانید هم از مکانهای جذاب و توریستی چین دیدن کنید و هم از غذاهای لذیذ چین لذت ببرید !

پکینگ داک پخته شدهReviewed by غذاهای چینی on Dec 30Rating: 3.0پکینگ داک پخته شدهدر سفرتان به چین حتما این غذای لذیذ را امتحان کنید.این غذا با نام پکینگ داک در سرزمین های آمریکایی و اروپایی معرفی میشود بسیار معروف است .

در سفرتان به چین حتما این غذای لذیذ را امتحان کنید.این غذا با نام پکینگ داک در سرزمین های آمریکایی و اروپایی معرفی میشود بسیار معروف است .

1 دیدگاه

  1. judy abod گفت:

    این غذای چینی رو من خوردم و خیلی خوشمزس .امتحان کنید .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی