دامپلینگ پیراشکی محبوب چینی

دامپلینگ پیراشکی محبوب چینی

غذاهای محبوب چینی

دامپلینگ پیراشکی محبوب چینی

چین کشور بسیار پهناوری است که غذاهای متنوع و با طعم‌های گوناگونی را در خود جای‌داده است. علاوه بر آن غذاهای محلی در هر ناحیه از این کشور به‌کلی باهم متفاوت‌اند. به‌عنوان مثال غذای محلی شانگهای شیائو لانگ بائو (سوپ کوفته) است درحالی‌که در پکن اردک پکنی طرفداران بسیاری دارد.

پکن علاوه بر جاذبه‌های دیدنی بسیاری که دارد، دارای غذاهای لذیذ و منحصر به فرد زیادی است که در سفر به آن باید از آن‌ها خورد و آن‌ها را تست کرد.

دامپلینگ غذایی پرطرفدار است که 1800 سال قدمت دارد. این غذا بیشتر در شمال چین طبخ میشود.برای طبخ آن سبزی و گوشت را تفت می‌دهند و در خمیرهای نازک میپیچند. دامپلینگ پیراشکی لقمه ای است و به همین علت برای هر نفر چند عدد نیاز است.

برای اینکه یک دامپلینگ لذیذ و خوشمزه طبخ کنید اول باید آن را آبپز کنید و بعد سرخ کنید.این غذا خیلی متنوع است؛ بعضی‌ها از میگو، گوشت خوک، گاو و مرغ هم استفاده میکنند که همین سبب تفاوت مزه ها میشود. 

این غذای لذیذ به اندازه ای محبوب و پرطرفدار است که در شب سال نو چینی یکی از اصلی ترین غذاها به شمار می رود و همین طور در چند سال اخیر در نیویورک هم مشتاقان بسیاری یافته است، بنابراین حتما خوردن این خوراکی لذیذ و قدیمی چینی را تجربه کنید.

شما با یک تور ارزان چین میتوانید هم از اماکن دیدنی چین بازدید کنید و هم از غذاهای لذیذ چینی تجربه کنید.

دامپلینگ پیراشکی محبوب چینیReviewed by اول تور on Jan 7Rating: 3.5دامپلینگ پیراشکی محبوب چینیغذایی پرطرفدار که 1800 سال قدمت دارد.بیشتر در شمال چین طبخ میشود.برای طبخ آن سبزی و گوشت را تفت سرخ میکنند و در خمیرهای نازک میپیچند.

غذایی پرطرفدار که 1800 سال قدمت دارد.بیشتر در شمال چین طبخ میشود.برای طبخ آن سبزی و گوشت را تفت سرخ میکنند و در خمیرهای نازک میپیچند.

1 دیدگاه

  1. غلامی گفت:

    چه خوب و خوشمزه به نظر میاد

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی