وانتان غذایی ساده ولی محبوب

وانتان غذایی ساده ولی محبوب

غذاهای چینی

وانتان غذایی ساده ولی محبوب

وانتان غذایی ساده ولی محبوب

از وقتی که تانگ بر چین حکومت میکرد،اهالی این کشور یاد گرفتند که خوراکهای ساده و زمستانی را بیشتر مصرف کنند. علتش هم شرایط ناهنجار زندگی مردم بود. غذای وانتان در همین برهه پدید آمد؛ این غذا که خیلی شبیه تورتلینی ایتالیایی است،رشته های شکل داری که جوشانده و مصرف میشود. وانتان ها خوراکی تقریبا کم بها است که معمولا در استان های چین آن را خواهید یافت.

 این خوراک خوشمزه، مخلوطی از سوپ و دامپلینگ های خوشمزه و پر طرفدار است که به تدریج خشک و خشک تر شده، امروزه برای اینکه این غذا را لوکس تر نشان دهند از موادی مثل میگو یا گوشت هم در آن استفاده میکنند که از شیوه اصلی و دیرینه اش مقداری پافراتر گذاشته. شهرت این غذا به سبب سادگی اش است.

شما دوستان عزیز می‌توانید با یک تور ارزان چین هم از دیدنیهای جذاب چین بازدید کنید و هم از غذاهای لذیذ و خوشمزه چینی لذت ببرید !

وانتان غذایی ساده ولی محبوبReviewed by غذاهای چینی on Jan 22Rating: 3.0وانتان غذایی ساده ولی محبوباز وقتی که تانگ بر چین حکومت میکرد،اهالی این کشور یاد گرفتند که خوراکهای ساده و زمستانی را بیشتر مصرف کنند .

وانتان از جمله غذای چینی است که در بین توریست ها بسیار شناخته شده است. با یک تور ارزان چین ، از لذت غذای چینی بهره مند شوید.

2 دیدگاه ها

  1. شیرین.کریمی گفت:

    این غذا از چین رو من خوردم و شبیه به سوپ هست

  2. سحر گفت:

    عالی بوود ممنونم

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی