معروفترین غذاهای چینی (3)

معروفترین غذاهای چینی (3)

بهترین غذاهای چین

معروفترین غذاهای چینی

معروفترین غذاهای چینی

قسمت سوم

اردک پکینگ

از غذاهای پرطرفدار مردم چین ‌است.این خوراک را همراه خیار، پنکیک پیازچه و سس هویسن می خورند. این خوراک به اردک پکنی شهرت دارد و مردم پکن بسیار با آن علاقه دارند.

دونگ پو

این خوراک محلی نام خود را از شاعر استان هانگژو که،نقاش و سیاست‌مدار بزرگ چینی بود گرفته است که گوشت پخته تابه ای است.در این غذا هم گوشت چربی‌دار و هم بدون چربی وجود دارند. 

لازی جی

اگر غذای تند دوست دارید،در شهر سیچوان لازی جی را امتحان کنید.مواد این خوراک گوشت مرغ سرخ‌ شده،کنجد،فلفل و دیگر فلفل‌های تند است. 

شیائو لانگ بائو

این غذا از گوشت خرچنگ و سسی خوش مزه طبخ می شود.این خوراک لذیذ مدل شانگهایی دمبلجنس است با هر قاشق از سوپ مرزه،مقداری ‌از کوفته می خورند.

شما دوستان عزیز می‌توانید با یک تور ارزان چین، هم از دیدنیها و جاذبه های گردشگری این کشور دیدن کنید و هم از غذاهای لذیذ و خوشمزه چینی لذت ببرید !

معروفترین غذاهای چینی (3)Reviewed by غذاهای چینی on Jan 9Rating: 4.0معروفترین غذاهای چینیاین غذا از گلاتین غلیظ برنج و برگ های بامبو درست می‌شود در همه مردم چین تقریبا به این غذا علاقه‌ زیادی دارند.

کشور چین سرزمین گسترده و پهناوری از حیث جغرافیایی،تراکم جمعیت، فرهنگ و تاریخ کهن است و در ضمن خوراکیهای متفاوت و بی شمار را در خود گنجانده ‌است .

1 دیدگاه

  1. سولماز گفت:

    مطالبتون خیلی مفید هستن . ممنون واقعا

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی