شرایط فرهنگی و اقتصادی دبی

شرایط فرهنگی و اقتصادی دبی

تور امارات

فرهنگ و اقتصاد دبی

شرایط فرهنگی و اقتصادی دبی:

فرهنگ:

دبی در تلاش و سعی است که روز به روز فرهنگ شهری خود را ارتقا دهد و آن را غنی کند. در این جهت دست به ساختن و توسعه دهکده فرهنگی دبی که شامل موزه های هنری و کتابخانه ها و مدارس رقص و موزیک، فروشگاه کتاب های

کمیاب و فضاهای باز برای تفریح و استراحت است زده و پیشرفت چشمگیری نیز داشته. این شهر تعداد زیادی سالن تئاتر دارد که از جمله آن ها می توان به تالار سلطنتی، تئاتر جامعه دبی و تئاتر مدینه که میزبان خیلی از فعالیت های هنری و تولیدات کشورهای غربی است اشاره کرد. جشنواره بین المللی فیلم دبی، جشنواره ای است که هر ساله در دبی برگزار می شود و ستاره های دنیا را هر سال به سوی خود جذب می کند.

اقتصاد:

دبی و دیره، بنادر مهمی برای تولیدکنندگان غربی محسوب می شوند. اغلب مرا کز مالی و بانک ها در منطقه بندری حضور و فعالیت دارند. دبی به عنوان یک مسیر تجاری در دهه ۱۹۷۰ و ۱۹۸۰ توانست جایگاه و اهمیت ویژه ای به دست آورد. شهر دبی تجارت آزاد دارد. بندر جبل علی در دهه ۱۹۷۰ ساخته شده و بزر گترین بندر دست ساز بشر در دنیا بشمار می رود. ولی دبی به صورت فزاینده ای در حال توسعه و ترقی به عنوان مرکزی برای صنایع خدماتی همچون فناوری اطلاعات و سرمایه گذاری است. خطوط حمل و نقل توسط هواپیمایی امارات تقویت شده و در سال ۲۰۰۶ حدود ۲۸ میلیون مسافر را پذیرا بوده. در ضمن در دبی مناطق آزاد برای صنایع خاصی وجود دارد همچون شهر اینترنتی دبی و شهر رسانه دبی، که با یک فیلتر محدود شده و بعضی سایت ها و سایت های صهیونیستی بسته است و ارسال صدا در اینترنت غیرقانونی بشمار می رود.

آب و هوا:

دبی شهریست با آب و هوای گرم و خشک بیابانی. تابستان آن ٤٠ درجه ای و رطوبت هوا به ٨٥ درصد می رسد و تقریبا غیرقابل تحمل می شود. در ایام گرم سال، دمای آب دریا هم به ٣٧ درجه سانتی گراد خواهد رسید و هتل ها مجبور می شوند دمای آب استخرهای خصوصی خود را کاهش دهند تا مسافران هنگام شنا احساس ناراحتی و گرما نکنند. از مه تا سپتامبر(از خرداد تا مهر) در دبی تنها می توانید در مجتمع های تجاری بگردید و خرید کنید و یا در هتل ها اقامت کنید.

از مارس، آوریل، ا کتبر و نوامبر (دو ماه آخر پاییز و دو ماه اول بهار) دبی هوای زیر ٣٠ درجه را تجربه می کند. زمستان این شهر معتدل و دلپذیر است. میانگین دما در روز ٢٣ درجه ی سانتی گراد و در شب به ١٤ درجه ی سانتی گراد است. اگر در این فصل به دبی سفر می کنید پیشنهاد می کنیم که کمی لباس گرم هم با خود به همراه داشته باشید.

شرایط فرهنگی و اقتصادی دبیReviewed by Yeganeh on May 21Rating: 3.0شرایط فرهنگی و اقتصادی دبیاگر دوست دارید که تور امارات و تور دبی را تجربه کنید و جاذبه های دبی را از نزدیک ببینید. اول تور راهنمایی تان می کند که چگونه تور ارزان امارات را برای خود رقم بزنید.

اگر دوست دارید که تور امارات و تور دبی را تجربه کنید و جاذبه های دبی را از نزدیک ببینید. اول تور راهنمایی تان می کند که چگونه تور ارزان امارات را برای خود رقم بزنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی