راهنمای دسترسی سان وی لاگون مالزی

راهنمای دسترسی سان وی لاگون مالزی

تور مالزی

سان وی لاگون

راهنمای دسترسی به شهربازی سان وی لاگون مالزی:

قبلا درباره اینکه چگونه با یک تور ارزان مالزی به این کشور سفر کنید و بهترین گزینه های گردشگری این کشور در اول تور صحبت کردیم، بویژه درمورد مجموعه سان وی لاگون. اینبار شما را راهنمایی می کنیم تا از مسیرهای راحت با وسایل نقیله متفاوت خود را به مجموعه تفریحی سان وی لاگون برسانید:

مجموعه تفریحی  سان وی لاگون در محله بندر سان وی واقع شده که خود در منطقه پتالینگ جایا و ایالت سلانگور جای گرفته.

ماشین شخصی: چنانچه تصمیم دارید با خودروی شخصی به این مجموعه تفریحی بزرگ و بی نظیر بروید، فقط 15 دقیقه در راه خواهید بود. برای دسترسی با اتومبیل شخصی فقط باید از بزرگراه ها و آزادراه هایی همچون: بزرگراه فدرال، آزادراه دامانسرا پوچانگ، آزادراه نیوپانتای و بزرگراه کساس راه مجموعه را در پیش بگیرید. برای پارک مشکلی نخواهید داشت چرا که مرکز خرید سان وی پیرمید و هتل سان وی پارکینگ های بزرگی دارند که برای همین امر فراهم شده اند.

اتوبوس و مترو:لازم است سوار مترو شوید و در ایستگاه سوبانگ جایا (Subang Jaya) از مترو خارج شوید و با اتوبوس های منطقه به ایستگاه سان وی پیرمید مراجعه کنید.  حالا با ال آر تی پوترا (Putra LRT) به طرف مجموعه سان وی لاگون حرکت کنید. از ایستگاه کلنا جایا (Kelana Jaya) به بعد تا ایستگاه سان وی پیرمید را با اتوبوس ها سفر کنید و به مجموعه برسید.

می توانید از اتوبوس های سریع هتل سان وی استفاده کنید. این اتوبوس به تمام بخش های مجموعه دسترسی دارد. در ایستگاه های برج سان وی (36 متر)، هتل سان وی (130 متر)، مرکز خرید سان وی (360 متر) و مجموعه تفریحی سان وی در 260 متری توقف می کند. خدمات این اتوبوس هر 25 دقیقه یکبار، طی ساعات 7 تا 21:30 تکرار می شود و کاملا رایگان است.

آدرس: مالزی، سلانگور، پتالینگ جایا، بندر سان وی 11/11، جالان پی تی اس سه.

جشن تولد در سان وی لاگون:

چنانچه از ساکنان کوالالامپور و مالزی باشید می توانید یک روز خاطره انگیز را در روز تولدتان در مجموعه سان وی لاگون رقم بزنید. جشنی مفرح و شاد در سان وی لاگون. فقط باید با سه نفر از دوستان خود به مجموعه مراجعه کنید و بجای هزینه 4 بلیت، فقط پول 3 بلیت را پرداخت کنید و با 339.6 رینگیت مالزی (معادل 824,700 تومان) پا به سان وی لاگون بگدارید.

اگر می خواهید از این امکان بهرمند شوید حتما هنگام مراجعه مای‌کدتان را به همراه داشته باشید و در دقیقا ماه تولدتان برای تفریح به سان وی لاگون بروید. 

تخفیف بگیرید:

این مجموعه بزرگ و بی نظیر این امکان را فراهم کرده تا مشتریان خود را با رضایت و شوق بیشتری جلب کند. این مجموعه با ارایه تخفیف های خود موفق شده، مشتریان زیادی را تا همیشه در کنار خود حفظ کند. به همین خاطر با رسیدن به این مجموعه و یا در سایت خاص مجموعه سان وی لاگون با شرایط و پیشنهادهای متفاوت و جالبی مواجه خواهید شد که تا حدودی هزینه های ورود و گردش در این مجموعه را برای شما کاهش می دهند و از طرفی باعث می شود بیشتر تشویق شوید تا باز هم از آن دیدن کنید. چنانچه بلیت خود را بصورت اینترنتی دریافت نمایید، تخفیفی 10 درصدی خواهید گرفت و یا چنانچه دو روز پشت هم به مجموعه سان وی لاگون بروید، از تخفیفی باورنکردنی و 50 درصدی در بار دوم بهرمند می شوید که بسیار قابل توجه است.

راهنمای دسترسی سان وی لاگون مالزیReviewed by yegane on Mar 12Rating: 3.0راهنمای دسترسی سان وی لاگون مالزیقبلا درباره اینکه چگونه با یک تور ارزان مالزی به این کشور سفر کنید و بهترین گزینه های گردشگری این کشور در اول تور صحبت کردیم، بویژه درمورد مجموعه سان وی لاگون. اینبار شما را راهنمایی می کنیم تا از مسیرهای راحت با وسایل نقیله متفاوت خود را به مجموعه تفریحی سان وی لاگون برسانید:

قبلا درباره اینکه چگونه با یک تور ارزان مالزی به این کشور سفر کنید و بهترین گزینه های گردشگری این کشور در اول تور صحبت کردیم، بویژه درمورد مجموعه سان وی لاگون.

2 دیدگاه ها

  1. محمد رضا گفت:

    شهربازی سان وی لاگون مالزی

  2. محمد گفت:

    سان وی لاگون مالزی رو من خیلی دوست دارم

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی