رستوران ایرانی دبی (قسمت3)

رستوران ایرانی دبی (قسمت3)

تور دبی

رستورانهای ایرانی دبی

رستوران ایرانی دبی:

(قسمت3)

رستوران شبستان:

شبستان یکی دیگر از رستوران های برتر ایرانی است که در دبی فعالیت دارد. محیط و فاضای این رستوران حال و هوای ایران در روزگاران قدیم را تداعی می کند و مراجعان را وارد دوره ایران باستان می کند و با غذاهای اصیل و ایرانی اش، طعم های متفاوت و کم نظیری را پیش روی مشتریان و علاقمندان خود قرار می دهد. صرف یک وعده غذای لذیذ ایرانی در کنار گوش دادن به موسیقی سنتی ایرانی و مشاهده مناظر دیدنی شهر همه یک تجربه به یادماندنی از حضور در رستوران شبستان را برایتان رقم خواهد زد. شبستان آشپزهای درجه  یکی دارد که به خوبی می توانند با چاشنی های متفاوت طعم های جدید برای سلایق متفاوت خلق کنند. از مواد اولیه غذاها هم خاطر جمع باشید چون بهترین مواد برای تهیه غذاها را استفاده می کنند. پس از صرف غذا نوشیدن یک استکان چای خوش طعم و خوش بوی ایرانی را توصیه می کنیم که با شیرینی های سنتی و دلچسب ایرانی سرو می شوند.

منوی رستوران: غذاهای خاورمیانه ای، گیاهی و ایرانی و غذاهای گوشتی حلال.

سرویس رستوران: ناهار و شام.

امکانات رستوران:

رزرو میز بصورت آنلاین، پارکینگ اختصاصی، دسترسی راحت برای صندلی چرخدار، سالن خصوصی، استفاده از اینترنت رایگان، پارک خودرو توسط خدمه انجام می شود،ارائه صندلی چرخدار. در ضمن اگر بخواهید می توانید بصورت آنلاین میز رزرو کنید.

منوی ویژه: غذاهای فاقد گلوتن و گیاهخواری.

محیط رستوران مناسب حضور خانواده ها، برای برگزاری جلسات کاری، گروه های بزرگ، زوج های جوان و کودکان است.

در صورت تمایل رستوران می تواند میزبانی مناسبت های خاص شما را نیز برعهده بگیرد.

آدرس: امارات متحده عربی، دبی، خیابان بنی یاس، هتل رادیسون بلو، رستوران شبستان

هزینه برای هر ۲ نفر: ۴۷۰ درهم امارات (معادل ۱,۸۹۴,۱۰۰ تومان) هزینه خواهد داشت.

سطح هزینه: گران و لوکس

ساعت دسترسی: هر روز از ساعت ۱۲:۳۰ ظهر تا ۲۳:۰۰ شب.

رستوران حاتم:

یکی دیگر از انتخاب های عالی برای تجربه طعم های اصیل ایرانی حاتم خواهد بود. چه طرفدار خورشت باشید و چه کباب در حاتم به علایق شما پاسخ داده می شود و با غذاهای خوش رنگ و خوش طعم خود رضایتتان را جلب خواهد کرد. انقدر منوی این رستوران تنوع دارد که شاید انتخاب غذا برایتان سخت شود ولی مطمئن باشید که تمامشان با کیفیت و تازه خواهند بود. حاتم یک عیب دارد که اگر صبرتان کم باشد ناراحتتان خواهد کرد، قدری ارایه سرویس در این رستوران کند است که اغلب در ساعات شلوغ به این وضعیت دچار می شود.

محیط رستوران مناسب حضور خانواده ها و گروه های بزرگ و کودکان است.

منوی رستوران: غذاهای گیاهی، خاورمیانه ای، ایرانی و غذاهای حلال.

منوی ویژه: انواع غذاهای گیاهخواری و وگان.

امکانات رستوران: امکان رزرو آنلاین، خدمات و سفارش بیرون بر، ارسال غذا و ارائه صندلی بلند، دسترسی راحت برای صندلی چرخدار.

آدرس: امارات متحده عربی، امارات، خیابان المركز المالی

هزینه برای هر ۲ نفر: ۱۰۰ درهم امارات (معادل ۴۰۳,۰۰۰ تومان) هزینه خواهد داشت.

رستوران ایرانی دبی (قسمت3)Reviewed by Yeganeh on Feb 8Rating: 3.0رستوران ایرانی دبی قسمت سوماگر علاقمندید در یک تور خارجی بخصوص تور دبی به دبی سفر کنید و یک تور ارزان را در این مقصد گردشگری تجربه کنید با اول تور همراه باشید. در ادامه با برخی از بهترین رستوران های ایرانی دبی آشنا خواهید شد.

اگر علاقمندید در یک تور خارجی بخصوص تور دبی به دبی سفر کنید و یک تور ارزان را در این مقصد گردشگری تجربه کنید با اول تور همراه باشید. در ادامه با برخی از بهترین رستوران های ایرانی دبی آشنا خواهید شد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی