رستورانهای برتر استانبول ترکیه

رستورانهای برتر استانبول ترکیه

بهترین رستورانهای برتر استانبول ترکیه

رستورانهای برتر استانبول ترکیه

رستورانهای برتر استانبول ترکیه 

اگر تصمیم دارید به استانبول سفر کنید و دوست دارید در بهترین رستورانهای استانبول غذایتان را میل کنید ما فهرستی کامل و خوب از شیک ترین و خاص ترین رستورانهای شهر استانبول را برایتان گردآوری کرده  ایم:

  • کومساتی:

این رستوران رتبه 8 از 10.419 را در بین رستوران های خوب استانبول کسب کرده.

در این رستوران انواع مختلف غذاهای ملل و ترکی با بهترین کیفیت و مزه عالی سرو می شود.  فضای داخلی رستوران کومسانی بسیار دیدنی و درجه یک است و خارج از آن هم به همان مقدار دیدنی و جالب است.

رستوران کومسانی نام خود را از ویژگیهای خاصصی که دارد کسب کرده. جز کیفیت و تنوع زیاد غذاها خصوصیت دیگر این رستوران این است که در روزهای آدینه برای مشتریان موسیقی زنده اجرا می کند.

قیمت غذاها در این رستوران از 15 دلار آغاز می شود تا 30دلار.که نسبت به خدمات و سرویس خاص آن بسیار مناسب و عالی است.

  • رستورانcaffe privato

 رستوران کافه پریواتو رتبه 9 از 10.419 را درمیان پنج رستوران درجه استانبول یک کسب کرده است.

در سال 2013 جایزه و عنوان بهترین رستوران را به خود اختصاص داده است.

چیزی که فوق العاده این رستوران را مشهور کرده صبحانه بسیار عالی آن است که طرفداران زیادی دارد. علاوه بر صبحانه خوشمزه می توانید از خوردن انواع مختلف غذاهای ملل و ترکی هم لذت ببرید. کیفیت غذاها در این رستوران بسیار عالیست.

  • سیوا:

سیوا رتبه 7 از 10.419 را در بین رستوران های خوب استانبول به خود اختصاص داده است. اگر به کباب علاقه دارید حتما به این رستوران سر بزنید و کباب های خوشمزه و بی نظیرش را امتحان کنید، جز کباب غذاهای ممل این رستوران هم کیفیت خوبی دارند. از ویژگیهای دیگر سیوا نوشیدنی های محلی آن است که طرفداران زیادی دارد.

در سال 2012 جایزه بهترین رستوران به رستوران سیوا داده شد.قیمت غذاها در سیوا از 15 دلار شروع می شود تا 49 دلار. اگر قرار خانوادگی دارید یا جمعتان دوستانه است رستوران سیوا انتخاب بسیار خوبی است.  این رستوران چایزه بهترین رستوران سال 2012 را از آن خود کرده است. این رستوران مکان مناسبی برای صرف غذا همراه با خانواده دوستان آشنایان و یا سایر قرارهای مورد علاقه می باشد.

بیتی:

رستوران بیتی رتبه 9 از 10.419 را کسب کرده است و جزو اولین رستوران های عالی استانبول بشمار می رود.

خدمت دهی در این رستوران بصورت شبانه روزی است و انواع صبحانه، ناهار و شام با کیفیت و خوشمزه بین المللی و ترکی را می توانید در این رستوران امتحان کنید و لذت ببرید. در سال 2012 عنوان و جایزه بهترین رستوران را به خود اختصاص داده است.از جمله رستوران ها خانوادگی استانبول محسوب می شود و اکثر قرارهای ملاقات کاری پرجمعیت و دوستانه در این رستوران صورت می گیرد. غذاهای رستوران بیتی نسبت به دیگر رقبایش مقداری یا تقریبا دوبرابر هزینه دارند و فوق العاده با کیفیت و خوشمزه هستند.

رستورانهای برتر استانبول ترکیهReviewed by اول تور on Jan 17Rating: 3.0رستورانهای برتر استانبول ترکیه رستورانهای برتر استانبول ترکیه.اگر تصمیم دارید در رستورانهای استانبول غذایتان را میل کنید ما فهرستی از شیک ترین و خاص ترین رستورانهای استانبول را تهیه کردیم

رستورانهای برتر استانبول ترکیه.اگر تصمیم دارید در رستورانهای استانبول غذایتان را میل کنید ما فهرستی از شیک ترین و خاص ترین رستورانهای استانبول را تهیه کردیم

1 دیدگاه

  1. امیر . سکوتی گفت:

    خیلیییی عالی و مفید بودند . ممنونم از سایتتون

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی