مقبره پادشاه نان یوئه شهر گوانگجو

مقبره پادشاه نان یوئه شهر گوانگجو

مقبره و آرامگاه پادشاه نان یوئه گوانگجو چین

مقبره و آرامگاه پادشاه نان یوئه گوانگجو

   

معرفی مجموعه :

   آرامگاه پادشاه Wanggŏn که به عنوان آرامگاه سلطنتی هیئلونگ شناخته شده است،  مقبره ای است در Haesong-ri ، در شهرستان Kaepung در نزدیکی Kaesong، کره شمالی. این آرامگاه متعلق به بنیانگذار سلسله Goryeo است، Wanggeon، که نام تاجئو پس از رسیدن به تاج و تخت و اولین پادشاه برای متحد کردن کل شبه جزیره کره ای بود پس از محکوم کردن کشورهای جنوبی Silla و Baekje به او رسید. ساختن این آرامگاه پس از مرگ مرگ پادشاه در سال 943 شروع شد. اقدمت این مقبره به دو هراز سال می‌رسد.  Zhao Mei که با نام Nanyue King نیز شناخته می‌شد، دومین حاکم پادشاهی کوتاه مدت Yue جنوبی (قرن دوم قبل از میلاد) و نوه ژنرال Zhao Tuo از سلسه Qin بود که به طور موقت این منطقه را متحد کرد .با این حال، با پایان دوره اشغال، از بنای اصلی، که به دلیل رها شدن و غارت نیروهای ژاپنی، به سمت پایین افتاد، به سمت چپ حرکت کرد. این آرامگاه به جدیت در سال 1994 بازسازی شد و تمام ساختمان های اصلی و مجسمه ها برای انجام "ترمیم" آن به پایان رسید. این مقبره برای ثبت میراث تاریخی جهان نامزد است.
در این موزه، لباس تدفین ژائومو برای بازدید عموم به نمایش گذاشته شده است. این لباس از هزاران کاشی کوچک به رنگ یشمی ساخته شده است. در افسانه های چینی، سنگ یشم از بدن محافظت می‌کند و باعث نامیرایی جنگجو می‎شود. البته سنگ یشم نه فقط در لباش بله در کاشی کاری ها، در مراسم های ختم و مراسم جشن های در ظرف های خود استفاده می‌کردند. همچنین از این سنگ در مقبره های خود استفاده می‌کردند. این آرامگاه از تقریبا 750 تخته سنگ بزرگ ساخته شده و طراحی زیبای آن تقلیدی از قصر Zhao Mei است.
این موزه برای بازدید عموم همیشه باز است و ساعت کاری آن از 9 صبح تا 5.30 بعد از ظهر می‌باشد و از طریق دو تا از خطوط مترو گوانگجو می‌توانید به این مکان بروید.

مقبره پادشاه نان یوئه شهر گوانگجوReviewed by اول تور on Nov 11Rating: 3.0مقبره پادشاه نان یوئه شهر گوانگجواین آرامگاه متعلق به بنیانگذار سلسله Goryeo است، Wanggeon، که نام تاجئو پس از رسیدن به تاج و تخت و اولین پادشاه برای متحد کردن کل شبه جزیره کره ای بود پس از محکوم کردن کشورهای جنوبی Silla و Baekje به او رسید. ساختن این آرامگاه پس از مرگ مرگ پادشاه در سال 943 شروع شد. Zhao Mei که با نام Nanyue King نیز شناخته می‌شد، دومین حاکم پادشاهی کوتاه مدت Yue جنوبی (قرن دوم قبل از میلاد) و نوه ژنرال Zhao Tuo از سلسه Qin بود که به طور موقت این منطقه را متحد کرد.

بهترین جاهای دیدنی گوانگجو چین – راهنمای تور چین – جاذبه های گردشگری چین – تور ارزان چین – مقبره پادشاه نان یوئه شهر گوانگجو

1 دیدگاه

  1. سمانه.م.ن گفت:

    چقدر معماری مقبره پادشاه نان یوئه شهر گوانگجو زیباس

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی