منظره زیبای Queshi

منظره زیبای Queshi

بهترین تور ارزان چین منظره زیبای Queshi در شانتو چین

منظره زیبای Queshi

منظره زیبای  Queshi

 

   رتبه اول از هشت جاذبه شانتو سیتی چین، نقاط دیدنی Queshi از دریای Que Shi در جنوب خلیج شانتو که از شهر جدا شده است می‌باشد. در سه طرف بزرگ، آب های آبی بسیاری محاصره شده است، درست مثل یک باغ کوچک که در دریا نشسته است. این منظره زیبا با سواحل فوق العاده سنتی و مناظر ساحلی، یک ادغام عالی از اِعمال دریا، کوه های با شکوه، سنگ های نادر و غارهای اسرار آمیز است.
  

   در این منظره دیدنی، 43 تپه با انواع مختلف درختان همیشه سبز پوشیده شده اند و به طور طبیعی با چشمه های کریستالیزه تزئین شده اند و فرار خوبی از گرمای تابستان را ارائه می دهند. با بالا رفتن و ایستادن در بالای تپه ها، شما می توانید دیدگاه پرنده مانند  از کل خلیج داشته باشید و از زیبایی دریایی لذت خواهید برد. در کنار خط ساحلی آن، سواحل زیبا و حمام های ساحلی به شما امکان می دهد از آب دریا استفاده کنید و همچنین از سرگرمی های مربوط به دریا لذت ببرید. نقاط دیدنی به ترتیب به شش قسمت تقسیم می شوند: ورودی، نقطه صحنه تاشان، نقطه ی منظره یانفن، نقطه ی منظره ی سوان، Xianglu هیل و بیجی هیل.

    ورودی رو به شمال از نقاط دیدنی زیادی برخوردار است و دروازه دریایی بین شهر شانتو و خط افق است. این ساختمان دارای ساختمان های تاریخی غربی است که در قرن های گذشته ساخته شده اند، از جمله کنسولگری سابق بریتانیا، کنسولگری سابق آلمان، کلیسا، سفارتخانه ها و بانک های HSBC. علاوه بر این، جاذبه طبیعی نیز مانند پارک ساحلی است که مساحتی بالغ بر 14 هکتار (35 هکتار) را پوشش می دهد. این پارک شامل دریاچه ای شرقی و دریاچه غربی است. این مکان در حال حاضر یک جاذبه طبیعی و ساحلی است و دومین دهکده ماهیگیری است.

   مجسمه های جاویدان چینی در معبد Baihuajian باغ Tiantan در معرض نمایش گذاشته شده اند. قسمت جلو معبد در قالب معابد منطقه Chaoshan ساخته شده است، در حالی که قسمت عقبی به شکل یک کاخ ساخته شده است. دو شیر سنگی ، دو درخت kapok، دو عدد باربیکیو  باستانی و دو ستون که با اژدها پرنده تزئین می شوند در مقابل معبد ایستاده اند. معبد ترکیبی از هنرهای عامیانه گرانبهای مختلف و تسخیر کننده فرهنگ زنده چاوشان است.
در نقاط دیدنی یانفنگ، سنگهای بزرگ سنگین وجود دارند که هزاران غار را با شکل های مختلفی مانند غار خرگوش سفید ، غار اژدها، غار شیر و غار فیل، تشکیل می دهند. همچنین یک جنگل سنگی شگفت آور وجود دارد که از طریق آب دریا به آن می‌رسند. ستون های بی شمار سنگی و استالاگمیمی از اشکال مختلف  به دریا منتهی می شوند و وقتی که امواج از آنها رد می شوند، جنگل های سنگی یک نمایش قابل تحسینی را ارائه می دهند.

 

منظره سوآن:

   این نقطه در جنوب این منطقه واقع شده و توسط تپه ها در سه طرف احاطه شده است. در محل سعان روستا، با مناظر روستایی و آداب و رسوم مردم شناخته میتوانید آشنا شوید. در این روستای ساده که با یک فضای روحی قوی روستایی پر شده است، می توانید گل های نادر، گیاهان عجیب و غریب و چوپان های جوان را مشاهده کنید.
   منطقه Xianglu در جنوب غربی قرار دارد و با نقطه عطفی سوان در شرق ارتباط دارد. دو سنگ بزرگ بر روی بالاترین قله قرار دارد که ارتفاع آن حدود 198 متر است (650 پا). صعود، کمپینگ، پیک نیک و ماهیگیری در ین محل بسیار محبوب هستند.

منظره زیبای QueshiReviewed by اول تور on Nov 13Rating: 3.0منظره زیبای Queshiاز دیدنی های چین و رتبه اول از هشت جاذبه شانتو سیتی، نقاط دیدنی Queshi از دریای Que Shi در جنوب خلیج شانتو که از شهر جدا شده است می‌باشد.

منظره زیبای Queshi – بهترین جاهای دیدنی چین – راهنمای تور چین – جاذبه های گردشگری چین – تور ارزان چین

1 دیدگاه

  1. سارا.قزوینی گفت:

    چه مناظط زیباااااای خدای من عالی بود ممنون

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی