رودخانه های‌هه تیانجین چین

رودخانه های‌هه تیانجین چین

رودخانه های‌هه تیانجین چین

رودخانه های‌هه تیانجین چین

 معرفی منطقه:  

   رودخانه هو (River Sea River)، که قبلا به نام Peiho و Pei He یا River White شناخته میشد امروزه یکی از رودخانه های بزرگ چین است که پکن را به تیانجین و دریای Bohai متصل می کند.رودخانه Hai در تیانجین با تلفیق پنج رودخانه به ترتیب به نام های کانال جنوبی، رودخانه Ziya، رودخانه داچینگ، رودخانه یانگدینگ و کانال شمالی شکل گرفته است. کانال های جنوبی و شمالی جزء کانال های بزرگ این منطقه هستند. رودخانه های در تیانجین از طریق کانال بزرگ به رودخانه زرد و یانگ تسه متصل می شود. ساخت کانال بزرگ باعث شد که رودخانه های این حوضه تغییر یابند. پیش از این، رودخانه Wei، Ziya Yongding و Bai به طور جداگانه به دریا می‌ریختند.
بندر تیانجین یکی از بهترین بندرهای ارتباطی چین است، زیرا از طریق خشکی به ۲۱ شهر و منطقه دیگر مرتبط است. چون این بندر به پکن و استانهای مرکزی شمالی خیلی نزدیک است، قادر به ارائه خدمات از مناطق شمال غربی چین در زینجیانگ تا شمال شرق مغولستان است.
رودخانه های‌هه با 1329 کیلومتر (826 مایل) طول از طولانی ترین رودخانه اندازه گیری شده.در سال 1863 کشتی های دریایی می توانستند به ناوبری در Tongzhou بروند.از آنجا که رودخانه ی زرد مانند رودخانه یانگ است خاکی مثل پودر دارد كه آب از آن عبور می‌کند به همین دلیل آب این منطقه بسیار گل آلود است. این خاك كه توسط رسوبات آبي در اراضي كوچك جریان دارد ، گاهي باعث سيلاب مي‌شود. آبهای این پنج بندر بزرگ فقط دارای یک خروجی کم عمق به دریا هستند که این سیل ها را قوی تر می کند. از آنجایی که پایتخت چین (و دومین شهر بزرگ)، پکن و سومین شهر بزرگ، تیانجین، هر دو در حوضه رودخانه های قرار دارند. سیل باعث کاهش قابل توجهی می شود. برای رفع سیل، مخازن ساخته شده و کانال های مصنوعی تعبیه شده اند تا آب اضافی را مستقیما به دریا هدایت کنند. به عنوان مثال، رودخانه Chaobai به رودخانه Chaobai Xin منتقل می شود و دیگر با کانال شمالی پیوندی ندارد.

مزیت های بندر:

   یکی از بزرگترین مزیت های بندر تیانجین، نقش آن به عنوان دروازه شهر بزرگ تیانجین و بیشتر به عنوان ساحل دریای شمال چین است. این بندر همچنین نقش مهمی را در برنامه ریزی منطقه جدید بینهای تیانجین و ناحیه بوهای ریم بازی می کند. برنامه استراتژیک این بندر برای یک دوره ۵ تا ۱۲ ساله  عبارت است از تبدیل بندر تیانجین به عنوان "مرکز تدارکات و حمل و نقل دریایی بین المللی شمالی" که محور ناحیه انتهایی آن شمال غربی چین، دشت شمال چین و شمال شرقی را در اختیار دارد، و نقش مهمی را در منطقه اقتصادی راین بازی می کند.

فعالیت های بندر:

شرکت های بندر تیانجین در همه فعالیت های بندر، شامل باراندازی، آژانس کشتی رانی،بارگیری، ذخیره سازی و حمل و نقل، مدیریت زیرساخت، خدمات ارتباطات و اطلاعات، خدمات مالی، تامین برق، توسعه املاک و مستغلات، بهداشت، آموزش پرسنل، امنیت بندر، حمل و نقل، آتش نشانی، مدیریت امکانات بندر، مدیریت زیست محیطی، و ...، درگیر هستند.

مکان های توریستی:

   این رودخانه یکی از زیباترین رودخانه های این منطقه است. شما می‌توانید برای گذراندن اوقات فراقت خود به کنار این رودخانه بروید و ساعت های خوشی را به همراه موسیقی های سنتی چین سپری کنید. در این منطقه قایق های زیبای و مسافر بری قرار دارده شده است تا گردشگران بتوانند با استفاده از آنها قسمتی از رودخانه را دور بزنند و زیبای های آن لذت ببرند.

رودخانه های‌هه تیانجین چینReviewed by اول تور on Nov 12Rating: 3.0رودخانه های‌هه تیانجین چینرودخانه های‌هه تیانجین چین که در بندر تیانجین قرار دارد میتواند یکی از بهترین گزینه های گردشگران برای بازدید باشد. بندر تیانجین یکی از بهترین بندرهای ارتباطی چین است، زیرا از طریق خشکی به ۲۱ شهر و منطقه دیگر مرتبط است.

رودخانه های‌هه تیانجین چین که در بندر تیانجین قرار دارد میتواند یکی از بهترین گزینه های گردشگران برای بازدید باشد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی