دیتین و بن گیوک، آبشارهای مرزی ویتنام

دیتین و بن گیوک، آبشارهای مرزی ویتنام

بهترین دیتین و بن گیوک، آبشارهای مرزی ویتنام

دیتین و بن گیوک، آبشارهای مرزی ویتنام

دیتین و بن گیوک، آبشارهایی بر روی دو مرز:

   دیتین و بن گیوک دو آبشار بسیار بزرگ و البته مشهور در دنیا هستند، این دو آبشار در مجاورت یکدیگر قرار دارند و بعضی مواقع با یکدیگر تلاقی می کنند. این آبشارها دقیقا بین دو شهر گوانگسی و دکسین جاری هستند یعنی میان ویتنام و چین، پس هر یک مالکین خود را دارند.

اهالی بن گیوک و دیتین را دو خواهر می دانند که از یکدیگر جدا شده اند ولی چشمه ای یگانه دارند. بیشتر دلیل جدایی این دو خواهر انسانی است البته با گذر زمان این مرز طبیعی و گیاهی در حال ازبین رفتن است.

در فصول پر باران و مخصوصا تابستان بن گیوک و دیتمین باهم یکی می شوند و بزرگی و شکوه بی نظیری را بوجود می آورند.

آبشارهای بن گیوک و دیتین در رودخانه سون جای دارند، البته تنها این دو آبشار زیبایی های رود سون نیستند بلکه چشم اندازهای فوق العاده این رود هم در نوع خود بی همتاست. مردم ویتنام این دو آبشار بزرگ را یکی می دانند ولی حقیقت این است که هریک مسیری جدا و نامی جدا دارند.

آبشار بن گیوک:

بن گیوک در شمال شرقی استان کائو بنگ ویتنام جای دارد. کائو بنگ عریض ترین آبشار ویتنام محسوب می شود، با عرض 300 متر و ارتفاع 30 متر جلوه و ابهت خاصی را در ویتنام بوجود آورده است.

برای اینکه به  بن گیوک برسید باید از دره کنار آبشار عبور کنید که البته از زیبایی های بسیاری برخوردار است. هنگامی که به آبشار می رسید در انتهای آبشار استخر بسیار بزرگی با عمق تقریبا 30 متر مشاهده می کنید که در انتها به رود کواری سان می رسد.  معنای کواری سان پسر معدنچی است که بسیار زیبا و دیدنیست.

از دیدنی ها و جاذبه های فوق العاده آبشار بن گیوک مناظر بی نظیر و سرسبز کشت زارهای برنج و باغ های بامبو است که می توانید از دور دست از تماشای آن ها لذت ببرید. برای اینکه به نقطه ای مشترک از این دو آبشار برسید باید مسیر تنگه ی تانگلاین را طی کنید.

این دو آبشار تقریبا طبیعتی غیرقابل پیش بینی دارند گاهی آرام و گاهی خروشان هستند. این چشم اندازها و صحنه های متفاوت تنها به تغییرات آب هوایی فصل ها برمی گردد.

معرفی آبشار دیتین:

 آبشار دیتین از بزرگ ترین آبشارها در قاره ی آسیا محسوب می شود و در بین آبشارهای بزرگ رتبه چهارم در مرز بین المللی را پس از آبشار ایگوازو، آبشار ویکتوریا و آبشار نیاگارا به خود اختصاص داده است.

این آبشار بزرگ 200 متر عرض و 70 متر ارتفاع دارد. یکی از ویژگیهای این آبشار که آن منحصربفرد می کند این است که به علت وجود صخره های سنگی و پوشش جنگلی بعضی از ماه های سال به دو یا سه آبشار تبدیل می شود. بلندترین این آبشارها گاهی به 30 متر ارتفاع می رسد، البته بدون اینکه فصل های پر باران در نظر بگیریم.

شما به همراه یک تور ارزان میتوانید به کشور ویتنام سفر کرده و از این آبشار هایی زیبا و دیدنی بهره‌مند شوید . 

دیتین و بن گیوک، آبشارهای مرزی ویتنامReviewed by اول تور on Feb 25Rating: 3.0دیتین و بن گیوک، آبشارهای مرزی ویتنام دیتین و بن گیوک، آبشارهای مرزی ویتنام . این دو آبشار دوتا از آبشار های مرزی در کشور ویتنام هستند که همه ساله تعداد زیادی توریست را به خود جذب میکند .

دیتین و بن گیوک، آبشارهای مرزی ویتنام . این دو آبشار دوتا از آبشار های مرزی در کشور ویتنام هستند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی