خوراکی های خیابانی و محبوب تایلند (قسمت2)

خوراکی های خیابانی و محبوب تایلند (قسمت2)

بهترین خوراکی های خیابانی محبوب تایلند

خوراکی های خیابانی محبوب تایلند

خوراکی های خیابانی و محبوب تایلند:

 

▪سالاد:

تایلندی‌ها متخصص سالاد هستند و سالادهای متفاوت از نظر طعم و مزه آماده میکنند. یکی از مخلفات اساسی خوراکهای تایلندی سالاد است. سالادهای پاپایا با الیاف پوملو، میگو با بادام‌زمینی و جوانه‌ی بامبو، خیلی محبوب و لذیذ هستند.

▪خوراک دریایی:

به جز برنج با میگو و دیگر خزندگان دریایی، در بین غذاهای دریایی تایلندی می‌توانید ماهی کاملی را بخورید که پوشیده با کریستال‌های بزرگ نمک، روی زغال چوب کباب شده است. یکی از عجیب‌ترین خوراکهای دریایی تایلند، ماهی مرکب کوبیده شده با غلتک‌های ویژه است. در ضمن این خوراک ها خیلی نمکی هستند.

▪کباب:

وسواسی‌ها خوشحال باشید: در تایلند انواع گوشت‌های کبابی به سیخ‌های چوبی کشیده شده و روی آتش کباب می‌شوند. پروسه کباب کردن دیگر جایی برای کثیفی و میکروب جای نمی‌گذارد بنابراین با خیال راحت از کبابتان لذت ببرید. تایلندی‌ها اغلب گوشت گوسفند، گوشت مرغ و گوشت گاو را کباب می‌کنند.

خوراکی های خیابانی و محبوب تایلند (قسمت2)Reviewed by اول تور on Jan 9Rating: 3.0خوراکی های خیابانی و محبوب تایلندخوراکی های خیابانی و محبوب تایلند در راهنمای تور تایلند به همراه جاهای دیدنی در یک تور ارزان تایلند.

خوراکی های خیابانی و محبوب تایلند در راهنمای تور تایلند به همراه جاهای دیدنی و جاذبه های گردشگری تایلند به همراه یک تور ارزان .

1 دیدگاه

  1. ترنم کریمی گفت:

    چه جالب من تاحالا ام خوراکی های خیابانی رو نشنیده بودم .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی