جزیره لاک پشت و چالوک بان ساموئی تایلند

جزیره لاک پشت و چالوک بان ساموئی تایلند

زیبا ترین جزیره لاک پشت و چالوک بان ساموئی تایلند

جزیره لاک پشت و چالوک بان ساموئی تایلند

جزیره لاک پشت:

   جزیره لاک پشت ساموئی یکی از بی نظیرترین و زیباترین مناطق ساموئی محسوب می شود. این منطقه بکر و زیبا در کوه تائو جای دارد و از سه جزیره بسیار کوچک به لحاظ وسعت بوجود آمده است که با خط های طبیعی منحصربفرد شن و ماسه ای سفید به هم اتصال دارند. این جزیره زیبا زیستگاه لاک پشت های منقار دار و سبز است البته شکل ظاهری خود جزیره هم تقریبا شبیه به لاک پشت است که سبب شده به این نام شناخته و معرفی شود.

در جزایر کوچک آن با دور شدن از کشتی های کوچک می توانید سنگهای گرانیتی بسیار زیبا را مشاهده کنید، در جریان آب این جزیره ماهی های گرمسیری در انواع و رنگ های متنوع و زیبا قابل رویت هستند که از جاذبه های منحصر بفرد این جزیره محسوب می شوند. آب سواحل این جزیره بسیار زلال و شفاف است.

در این جزایر نظافت و تمیزی محیط به شدت رعایت می شود،  کسی حق ندارد همراه خود کیسه پلاستیکی بیاورد و ریختن زباله اکیدا ممنوع است. سعی کنید هنگام طلوع و غروب به این ساحل دیدنی سفر کنید تا هم لذت سفر را ببرید و هم عکس های به یاد ماندنی ثبت کنید. پیشنهاد می کنیم حتما غواصی در این جزایر زیبا را امتحان کنید. لوازم غواصی را می توانید در همانجا کرایه کنید. بهشت تایلند کوه نانگ یوان است  که از پرهیاهوترین و گردشگرپذیرترین اماکن سیاحتی و تفریحی شهر سامویی بشمار میرود و همواره میزبان خیل عظیم  گردشگران و مسافران تایلند است، چون علاقه گردشگران به این نواحی بکر و زیبا زیاد است در نتیجه دولت با تدابیر محافظتی خاصی از آن نگهداری می کند.

 

چالوک بان Chalok Baan Khao

چیزی که کوه تائو را منحصربفرد کرده سواحل کم وسعت و ساکت آن است. با این حال، برخی از سواحل تائو بسیار پر هیاهو هستند ولی  Chalok Baan Kao از این قضیه به دور است و آرامش و سکوت فوق العاده ای دارد. اطراف این ساحل جنگل های انبوه وجود دارد که زمینه تفریحات بسیاری را فراهم کرده.

این ساحل از بزرگترین سواحل ساموئی محسوب می شود. از پشت جاده اصلی می توانید به این ساحل برسید. برای رسیدن به آب در این ساحل باید از صبر و حوصله کافی برخوردار باشید چون از دریا دور است. بستگی دارد چه زمانی به این ساحل بروید چون بعضی اوقات شلوغ و پر تردد است. بسیار آرام است و دیدنی ها و زیبایی های بسیاری دارد که نظر هر بیننده ای را به خود جلب می کند. گردش و دیدن از این ساحل زیبا و دیدنی های طبیعی اش را به شما توصیه می کنیم.

شما با یک تور ارزان تایلند میتوانید هم جاهای دیدنی تایلند را ببینید هم از غذاهای تایلند تجربه کنید.

جزیره لاک پشت و چالوک بان ساموئی تایلندReviewed by اول تور on Jan 12Rating: 3.0جزیره لاک پشت و چالوک بان ساموئی تایلند جزیره لاک پشت و چالوک بان ساموئی تایلند . جزیره لاک پشت ساموئی یکی از بی نظیرترین و زیباترین مناطق ساموئی محسوب می شود.

جزیره لاک پشت و چالوک بان ساموئی تایلند . این جزیره یکی از بی نظیرترین مناطق ساموئی محسوب می شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی