دیدنی های شهر بارسلون قسمت دوم

دیدنی های شهر بارسلون قسمت دوم

بهترین تور ارزان دیدنی های شهر بارسلون

دیدنی های شهر بارسلون

دیدنی های شهر بارسلون قسمت دوم

 

  • موزه‌ هنر ملی کاتالونیا

موزه‌ کاتالونیا بزرگ که در پارک مون‌جوییک قرار گرفته، بهترین موزه‌ کاتالونیا، بزرگترین موزه‌ هنر‌های زیبای کاتالونیا‌ و از معروف‌ترین دیدنی‌های بارسلونا است. این موزه پنج مجموعه‌ بزرگ دارد؛ مجموعه هنر رومانسکِ این موزه بزرگترین و قدیمی‌ترین مجموعه در اروپاست؛ شامل نقاشی‌های روی چوب که از کلیساهای رومانسک قرن ۱۱، ۱۲ و ۱۳ جمع‌آوری شده. مجموعه هنر گوتیک نقاشی‌ها و مجسمه‌های چوبی و سنگی قرون ۱۳ تا ۱۵ را نشان می‌دهد. مجموعه هنر مدرنیسم آثار قرن نوزدهم تا دهه‌ ۱۹۴۰ را در برمی‌گیرد که در آن کارهایی از گائودی، پیکاسو، دالی و هنرمندان آشنای دیگر خواهید دید. موزه مجموعه هنر رنسانس و باروک هم دارد. کتابفروشی موزه هم یکی از بهترین‌ها در اسپانیا‌ست که کتاب‌های زیادی به زبان انگلیسی دارد.

  • پارک مون‌جوییک

مون‌جوییک از باید‌های سفر به بارسلونا‌ست؛ پارک زیبایی در دامنه‌ کوه مون‌جوییک که جان می‌دهد برای یک روز شاد و هیجان‌انگیز. از آن چشم‌انداز نفس‌گیر شهر که بگذریم، موزه‌ها و گالری‌های هنری اینجا برای خودشان دنیایی‌اند و از دیدنی‌های تمام‌عیار بارسلونا حساب می‌شوند. علاوه بر موزه‌ هنر ملی کاتالونیا، موزه‌ کاشا فروم و گالری المپیک بارسلونا، بنیاد میرو هم در مون‌جوییک قرار گرفته؛ موزه‌ای که نقاشی‌ها، مجسمه‌ها و سرامیک‌کاری‌های خوآن میرو هنرمند معروف اهل بارسلونا را به نمایش می‌گذارد. به فواره‌ جادویی مون‌جوییکهم سر بزنید که با نور و موزیک نمایش‌های سرگرم‌کننده اجرا می‌کند. اگر حوصله‌ ایستادن در صف داشته باشید می‌توانید با تله‌کابین خود را به قلعه‌ مون‌جوییک در بالای تپه برسانید. تابستان‌ها سینمای روبازی اینجا برپا می‌کنند و فیلم‌ها را روی دیوار قلعه نمایش می‌دهند. تماشای فیلم زیر آسمان بارسلونا و روی دیوار یک قلعه‌ ۳۰۰‌ساله تجربه‌ هیجان‌انگیزی است. قیمت بلیط تله‌کابین، برنامه‌ سینما و اطلاعات دیگر را می‌توانید روی اینترنت چک کنید. ضمنا دهکده‌ اسپانیولی یا پوبله اسپانیول هم بالای تپه‌ مون‌جوییک است.

  • باری گوتیک

منطقه‌ گوتیک بارسلونا، محله‌ای در مرکز شهر، بین خیابان‌های رامبلا و لایتانا است که بنا‌های باشکوهی از دوران باستان و قرون وسطا در آن به جا مانده. اگر به تاریخ و معماری علاقه‌مند باشید، می‌توانید ساعت‌ها در خیابان‌های کوچک و بزرگ این منطقه گشت بزنید و ساختمان‌های بلند و چند‌صد‌ساله‌اش را که از بهترین جاهای دیدنی بارسلونا است تماشا کنید. تاریخ ساخت این بناها به قرون وسطا برمی‌گردد؛ حتی بعضی از آن‌ها را متعلق به دوره حکومت رومی‌ها در بارسلونا می‌دانند. البته در قرن‌های نوزدهم و بیستم تغییراتی در این بخش از شهر ایجاد شده است و سیر تاریخ را می‌توان به خوبی در آن دید. میدان رویال پلازا (پلاسا رِیال) میدان معروفی در این منطقه است که می‌گویند قدیمی‌ترین و باشکوه‌ترین بنای باری گوتیک است. توریست‌ها خود این میدان را به عنوان یکی از جاذبه‌های توریستی شهر می‌شناسند.

 

دیدنی های شهر بارسلون قسمت دومReviewed by اول تور on Jul 28Rating: 4.5دیدنی های شهر بارسلون قسمت دومبارسلون پایتخت و پرجمعیت ‌ترین شهر بخش خودمختار کاتالونیاست که جاذبه های گردش گری بسیار زیادی دارد. برای بیشتر آشنا شدن با بارسلون با ما همراه باشد.

1 دیدگاه

  1. لاله . بهادری گفت:

    بارسلون خیلی ساختمان های قدیمی قشنگی داره من دیدم . بیرد حتما اگه میتونید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی