کهکشان سوهو و معماری جذاب آن

کهکشان سوهو و معماری جذاب آن

دیدنی های شهر پکن. کهکشان سوهو

بنای کهکشان سوهو چین پکن

معرفی بنا :

   اگر به معماری علاقه دارید حتما از این مکان دیدن کنید ،Galaxy SOHO یک معجزه چند بعدی در جهان در میان دیگر نشانه های برجسته مانند ستاد دوربین مدار بسته، مرکز ملی هنرهای نمایشی، آشیانه پرنده و آب مکعب و لیست می تواند خیلی طولانی تر شده است، که به طور چشمگیری خط چشم پکن چین را تغییر داده است.
دادگاه عالی داخلی این طرح بازتابی از معماری سنتی چینی است که در آن حیاط ها یک دنیای داخلی فضاهای مستقل را ایجاد می کنند. در این معماری دیگر از بلوک های سفت و سخت تشکیل استفاده نشده است، اما به جای آن از حجم هایی تشکیل شده است که برای ایجاد دنیایی از سازگاری مداوم متقابل و حرکات مایع بین هر ساختمان تشکیل می شود.همانطور که کاربران در ساختمان عمیق تر وارد می شوند، فضاهای صمیمی ای را دنبال می کنند که از منطقی منسجم از انحنای مداوم پیروی می کند.
سه سطح پایین تر از Galaxy SOHO خانه های عمومی برای خرده فروشی و سرگرمی قرار دارد. سطوح بلافاصله بالا فضاهای کاری را برای خوشه های تجاری نوآورانه فراهم می کند. بالای ساختمان به کافه ها، رستوران ها و کافه ها اختصاص داده شده است که از منظر یکی از بزرگترین مسیرهای شهر ارائه می شود. این توابع مختلف با استفاده از اینترفیس های صمیمی که همیشه با شهر ارتباط دارند، به هم پیوسته اند و به ایجاد یک کهکشان SOHO به عنوان یک نقطه عطف عمده برای شهر پکن کمک می کند.
SOHO Galaxy SOHO چین یک پیشرفت بزرگ است که شامل ترکیب قانونی فضای دفتر و خرده فروشی است. این مساحت با مجموع مساحت ناحیه ای 328204 متر مربع، در 50 هزار متر مربع در مرکز پکن قرار دارد.

کهکشان سوهو و معماری جذاب آنReviewed by اول تور on Nov 6Rating: 3.0کهکشان سوهو و معماری جذاب آنGalaxy SOHO یک معجزه چند بعدی در جهان در میان دیگر نشانه های برجسته مانند ستاد دوربین مدار بسته، مرکز ملی هنرهای نمایشی، آشیانه پرنده و آب مکعب و لیست می تواند خیلی طولانی تر شده است، که به طور چشمگیری خط چشم پکن را تغییر داده است. 

اگر به معماری علاقه دارید حتما از این مکان دیدن کنید. معماری این مکان به عنوان یکی از پدیده های جهان شناخته شده است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی