دریاچه مصنوعی شیپ فارم،پاتایا تایلند

دریاچه مصنوعی شیپ فارم،پاتایا تایلند

زیبا ترین دیدنی پاتایا دریاچه مصنوعی شیپ فارم،پاتایا تایلند

دریاچه مصنوعی شیپ فارم،پاتایا تایلند

دریاچه مصنوعی شیپ فارم:

   شیپ فارم دریاچه ای مصنوعی و مناظر فوق العاده ای دارد که حتما به چشم کودکان زیبا و خیلی جذاب و هیجان انگیز می‌آید و ما توصیه میکنیم که این مناظر از دیدنی های تایلند را از طریق یک تور ارزان تایلند از نزدیک ببینید. در دریاچه امکان قایق سواری هم هست. محیط دریاچه بسیار آرامش بخش و ساکت است. علاوه بر قایق سواری میتوانید همراه خود غذا هم ببرید و در ضمن از دیدن ماهی های رنگارنگ دریاچه غافل نشوید که بسیار دیدنی هستند.

چنانچه بچه ها به بازی زوبینگ علاقه داشته باشند این امکان فراهم است.اگر فرزندانتان میلی به قایق سواری ندارند در کنار دریاچه انواع بستنی فروشی های سنتی و سایر تنقلات هم فراهم است که می توانند کودکانتان را سرگرم کنند.این بازی مهیج به این صورت است که شما وارد توپ های پلاستیکی باد شده ای که روی آب شناورند میشوید و بدون این که از خود اختیاری در کنترل زوبینگ داشته باشید شما را به طرفین حرکت می دهند، این تفریح بسیار هیجان انگیز است و بچه ها بسیار طرفدار آن هستند.

دریاچه مصنوعی شیپ فارم،پاتایا تایلندReviewed by اول تور on Jan 20Rating: 3.0دریاچه مصنوعی شیپ فارم،پاتایا تایلند دریاچه مصنوعی شیپ فارم،پاتایا تایلند یکی از جالب ترین و با مزه ترین جاهای دیدنی تایلند به شمار می‌آید که برای فرزندان شما می تواند مکانی خیلی هیجان انگیز و تفرحی باشد .

دریاچه مصنوعی شیپ فارم،پاتایا تایلند یکی از با مزه‌ترین جاهای دیدنی پاتای تایلند است که خیلی توریست هارا جذب میکند.

2 دیدگاه ها

  1. آرمان گفت:

    سلام خیلی این مزرعه گوسفند بامزس من خیلی خوشم اومد

  2. خسروانی گفت:

    خدایییی من چقدر این مکان جالبه

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی