عبادتگاه لیدای دیوانگ میائو چین

عبادتگاه لیدای دیوانگ میائو چین

عبادتگاه لیدای دیوانگ میائو چین -تور ارزان چین

عبادتگاه لیدای دیوانگ میائو چین

عبادتگاه لیدای دیوانگ میائو چین :

          از دیدنیهای چین برای توریست ها که با خرید یک تور ارزان چین و در غرب پکن میتوانند از آن لذت ببرند، معابد و عبادتگاه های چین است.

           این کشور به دلیل قدمت زیاد و فرهنگ و آداب و رسوم ش بسیار معابد ، نیایشگاه و عبادتگاه زیادی دارد . یکی از زیباترین آنها معبد لیدای میائو میباشد که در سال ۳۰۷ ساخته شده است ؛ ولی ساخت اصلی آن در سال 1531 میلادی انجام شده است و در سال ذکر شده اول فقط قسمت کوچکی از آن بنا شده بود. نیایشگاه لیدای دیوانگ میائو با القاب متفاوتی معرفی می شود از جمله این اسامی : امپرور ورشیپ (Emperor Worship) و پرویوس دینستسز (Previous Dynasties). برای بازدید از معبد باید به غرب مرکز پکن سفر کنید. در حدود یک کیلومتری از مرکز شهر به آن میرسید.

          در اوایل ساخت فقط افراد خاصی مانند درباریان و فرمانروایان می توانستند وارد عبادتگاه شوند.ولی بعد از گذر زمان بازدید و عبادت در آن برای مردم عادی هم آزاد شد.گردشگران می توانند مدت زمانی را در این مکان توقف کنند.این عبادتگاه بزرگ هم یکی از  دستاوردهای سلسله مینگ است که شما در سفر به چین مشاهده خواهید کرد.توصیه می کنیم بازدید از لیدای را دربرنامه سفر خود بگنجانید.

عبادتگاه لیدای دیوانگ میائو چینReviewed by تور ارزان on Feb 4Rating: 4.0عبادتگاه لیدای دیوانگ میائو چینعبادتگاه لیدای دیوانگ میائو چین از دیدنی های چین و جاذبه های گردشگری است. با یک تور ارزان چین ، از این مکان دیدن فرمایید.

دیدنیهای چین در یک تور ارزان چین میتواند شامل معابد و نیایشگاه های چین باشد.عبادتگاه لیدای دیوانگ میائو چین .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی