ماشی چینی

ماشی چینی

غذای چینی- تور چین

غذای چینی

ماشی چینی:

        غذاهای چینی همه جای دنیا طرفدار دارند . شاید این بخاطر جمعیت زیاد چینی ها باشد یا بخاطر اینه واقعا طمع غذاهاشون خاص و محبوب است . نکته مهم این است که چینی ها خیلی به انرژی خوراکی ها اعتقاد دارند و غذاهایی که درست میکنند انرژی درون ش باقی میماند .امروز میخواهیم در مورد یک غذای معروف چینی صحبت کنیم .  ماشی از برنج و نودل تهیه میشود و به راحتی میتوان این غذا را تهیه کرد. برای این که بتوانید ماشی درست کنید برنج یا نودل به خوبی آب پز کنید و سپس شکر را بیافزایید تا طعم و مزه ای شیرین و لذیذ به وجود آید.

        در این غذا هر کسی طبق سلیقه اش سبزیجات معطر به ماشی می افزاید؛ ولی فراموش نکنید که اول سبزیها را در ظرفی جدا تفت دهید و هنگام سرو به برنج و نودل اضافه کنید،بهتر است سبزیجات مورد نظرتان ترش مزه باشند تا تلفیق نودل های شیرین با مزه ترشی مزه ترش و شیرین عالی بوجود آورد.اگر جزو کسانی هستید که کلفتی و شکنندگی رشته های چینی را دوست ندارید حتما یکبار هم که شده ماشی سرخ شده را تجربه نمایید مطمئن باشید لذت میبرید چون بسیار رشته ها لطیف شده اند، بسیار سبک هستند و هضمشان راحت خواهد بود .

ماشی چینیReviewed by تور ارزان on Jan 19Rating: 4.0ماشی چینیاز غذاهای محبوب چینی ، ماشی چینی است . روش پخت این غذا را بخوانید.

از دیدنیهای چین میتوان به غذاهای خوشمزه چینی اشاره کرد. ماشی چینی از معروفترین غذای چینی است.

2 دیدگاه ها

  1. الهم جانخواه گفت:

    وای غذاهای چینی -_-

  2. محمد گفت:

    چه قدر هوس انگیز

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی