تونل مخوف گولیانگ چین

تونل مخوف گولیانگ چین

معرفی تونل مخوف گولیانگ چین

تونل مخوف گولیانگ چین

تونل مخوف گولیانگ چین:

 

   قبل از شروع احداث تونل تنها را رسیدن به دهکده گولیانگ یک پلکان با شیب ترسناک در حاشیه‌ی کوهها بود که به اسم نردبام آسمان شهرت داشت.پیمودن آن پلکان حتی برای بیباک ترین و جسور ترین اهالی هم صعودی سخت و خطرناک بشمار می‌رفت. 

تونل گولیانگ ، تونلی وحشت انگیز دارای ۳۰پنجره در اندازه و اشکال ناموزون است. بعضی از پنجره ها مکعبی و بقیه دایره هستند، بعضی چند متر طول و پهنا دارند و بعصی فقط به اندازه یک روزنه کوچک هستند.

زمانی که در پرتگاه خیابان بایستید و از بین روزنه‌های تونل به انتهای دره بنگرید،ناباوری و ترس بسیار در شما افزایش می‌یابد.

صخره‌های عظیم و غیرعادی که از صخره‌های بزرگ آویخته شدهاند و عمق نا پیدای پایین صخره‌ها وحشت زیادی در انسان بوجود می‌آورد.

بعد از گذشتن از مسیر،به روستای گولیانگ را خواهید یافت اینطور تصور میشود که روستا به پرتگاه تکیه داده.

 

تونل مخوف گولیانگ چینReviewed by اول تور on Apr 7Rating: 3.0تونل مخوف گولیانگ چینتونل مخوف گولیانگ چین . قبل از شروع احداث تونل تنها را رسیدن به دهکده گولیانگ یک پلکان با شیب ترسناک در حاشیه‌ی کوهها بود که به اسم نردبام آسمان شهرت داشت...

تونل مخوف گولیانگ چین . قبل از شروع احداث تونل تنها را رسیدن به دهکده گولیانگ یک پلکان با شیب ترسناک در حاشیه‌ی کوهها بود که به اسمتونل مخوف گولیانگ چین . قبل از شروع احداث تونل تنها را رسیدن به دهکده گولیانگ یک پلکان با شیب ترسناک در حاشیه‌ی کوههتونل مخوف گولیانگ چین . قبل از شروع احداث تونل تنها را رسیدن به دهکده گولیانگ یک پلکان با شیب ترسناک در حاشیه‌ی کوهها بود که به اسم نردبام آسمان شهرت داشت…ا بود که به اسم نردبام آسمان شهرت داشت… نردبام آسمان شهرت داشت…

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی