باغ گیاه شناسی جاذبه دیدنی پکن چین

باغ گیاه شناسی جاذبه دیدنی پکن چین

زیباترین باغ گیاه شناسی جاذبه دیدنی پکن

باغ گیاه شناسی جاذبه دیدنی پکن

باغ گیاه شناسی جاذبه دیدنی پکن:

   گالری باغ گیاهشناسی سه سالن اصلی دارد و در حقیقت حائز اهمیت ترین بخش باغ محسوب میشد.

وسعت باغ گیاهشناسی پکن در حدود ۵۶۴ هزار متر مربع است. این باغ بزرگ در سال ۱۹۵۵ برای نگهداری و محافظت زیست بومی از 6 هزار نوع گیاه متفاوت و خاص احداث شده است. بوته ها و درختان میوه، گیاهان متفاوت، همگی۳۹۰۰ نوع از این ۶۰۰۰ گونه را در بر می گیرند؛بجز آن ها ۵۰۰گونه گل و تقریبا ۱۶۰۰ گونه گیاه مناطق گرمسیری و نیمه گرمسیری را هم در باغ گیاهشناسی مشاهده  میکنید.

از قسمت های مختلف این باغ که بسیار زیبا و دیدنی هستند میتوان به قسمت گلهای رز در رنگ و عطر مختلف اشاره کرد.

 نخستین سالن به گل های همیشه بهار و گونه های نخل ها تعلق دارد؛ در سالن بعدی گیاهان مناطق گرمسیری مشاهده میشود و سالن آخر گونه های تجاری نگهداری میشوند.

این باغ شامل قسمت هایی از جمله باغچه های گیاه چای ، آزالیا و باغچه بزرگ گل تلفونی است. قسمت تحقیقاتی این باغ گیاه شناسی در مورد گونه های در معرض خطر گیاهان فعالیت دارد. در قسمت شرقی پارک گیاه شناسی یک باغ سنگی جالب قراردارد که از صخره های گدازه ای و سنگهای دگرگون شده با رنگها و شکلهای متفاوت تشکیل شده است.

باغ گیاه شناسی جاذبه دیدنی پکن چینReviewed by اول تور on Feb 6Rating: 3.0باغ گیاه شناسی جاذبه دیدنی پکن چین باغ گیاه شناسی جاذبه دیدنی پکن چین . یکی از بهترین جاذبه های توریستی شهر پکن چین .

باغ گیاه شناسی جاذبه دیدنی پکن چین . یکی از بهترین جاذبه های توریستی شهر پکن چین .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی