سیاتل سنتر و جاذبه هایش (قسمت 1)

سیاتل سنتر و جاذبه هایش (قسمت 1)

تور آمریکا

سیاتل سنتر

سیاتل سنتر و جاذبه هایش:

(قسمت 1)

اگر قصد دارید در یک تور ارزان و بخصوص تور خارجی آمریکا شرکت کنید خوب است قبل از شروع سفر اطلاعاتی درمورد اماکن و جاذبه های گردشگری این کشور بدست آورید. با اول تور همراه باشید تا در ادامه با مجموعه سیاتل سنتر آمریکا آشنا شوید:

سیاتل سنتر:

مرکز سیاتل سنتر، یک منطقه بسیار بزرگ با وسعت 30 هکتاری است که یک مرکز هنر، آموزشی، گردشگری و تفریحی در آمریکا محسوب می شود و از جایگاه ویژه ای در شهر سیاتل برخوردار است. مرکز سیاتل سنتر را برای برگزاری نمایشگاه جهانی سال 1962 احداث کرده اند و مورد بهره برداری قرار گرفته است. درمورد نمایشگاه جهانی اگر بخواهید بدانید: نمایشگاه جهانی، تشکیل شده از چندین نمایشگاه با موضوعات متفاوت است که هرسال در کشورهای متفاوت برگزار می شود و یکی مهم ترین نمایشگاه های جهان محسوب می شود.

به تدریج نام سیاتل سنتر آوازه زیادی در بین مردم مناطق مختلف بدست آورد و تاکنون میزبان بیش از 30 نهاد فرهنگی، آموزشی و سرگرمی بوده. این روند انقدر ادامه پیدا کرد که مرکز سیاتل سنتر در سال 2016 بیش از 2.2 میلیون مراجعه کننده را میزبانی کرده و رویدادهای زیادی را به خود دیده است.

جاذبه های سیاتل سنتر:

اگر قصد دارید در سفرتان به آمریکا و سیاتل از این مرکز بزرگ نیز دیدن کنید لازم است اطلاعاتی از جاذبه های آن در اختیارتان قرار دهیم:

 آب نمای بین المللی:

این آب نمای زیبا را می توانید در وسط محوطه سیاتل سنتر ببینید. جالب است بدانید این آب نما هیچوقت خاموش نمی شود. آب نمای سیاتل سنتر در واقع برای نمایشگاه جهانی سال 1962 ایجاد شد و سال 1995 نیز تغییراتی را تجربه کرده. ظاهر آن همچون یک مجسه سنگی مدرن است و حدود 20 فواره را در خود دارد. آبی که از فواره ها خارج می شود همراه با پخش موسیقی است. این موسیقی در ماه دو بار عوض می شود و طبق آرایش فواره ها و رویدادهای مناسبتی تغییر می کند.

 مونوریل سیاتل سنتر:

مونوریلی بسیار بلند که با سرعت 72 کیلومتر در ساعت در حرکت است. در خیابان پنجم (Fifth Avenue) بین سیاتل سنتر در محله لوور کوئین آنه (Lower Queen Anne) و مرکز خرید وست لیک (Westlake Center) در مرکز شهر واقع شده است و هنوز هم فعالیت دارد. این مونوریل از 16 آوریل 2003 بدست شورای حفاظت از نشانه های شهر یک نشانه تاریخی معرفی شد.  

زراد خانه سیاتل سنتر:

حتما می دانید که زَرّادخانه به مکانی گفته می شود که در آن به ساخت، تعمیر، ذخیره و نگهداری اسلحه و مهمات نظامی مشغولند. این زرادخانه هم قبل از اینکه به نمایشگاه تبدیل شود، واقعا یک زرادخانه بود و بارها تغییر کاربری داد؛ این زرادخانه زمانی مرکز تئاتر، دوره ای موزه کودکان، دوره ای دبیرستان مرکزی (Center High School)، آکادمی سرگزمی های تعاملی (Academy of Interactive Entertainment) و ... بوده و یکی از نشانه های تاریخی شهر سیاتل بشمار می رود.

موزه فرهنگ پاپ:

این موزه با هدف نشان دادن فرهنگ و هنر پاپ در سال 2000 و در طول پروژه تجربه موسیقی (Experience Music Project) ساخته و ایجاد شد. پول آلن (Paul Allen) که یکی از سهامداران مایکروسافت بود ایده این موزه را مطرح کرد و قصد داشت که فرهنگ معاصر موسیقی پاپ را به همه جهان معرفی کند. اگر از این موزه دیدن کنید می توانید در آن مجموعه بزرگی از پوسترها، ابزار موسیقی و ... را که همگی نشان از موسیقی پاپ دارند را ببینید.

سیاتل سنتر و جاذبه هایش (قسمت 1)Reviewed by Yeganeh on Mar 9Rating: 3.0سیاتل سنتر و جاذبه هایش قسمت اولاگر قصد دارید در یک تور ارزان و بخصوص تور خارجی آمریکا شرکت کنید خوب است قبل از شروع سفر اطلاعاتی درمورد اماکن و جاذبه های گردشگری این کشور بدست آورید. با اول تور همراه باشید تا در ادامه با مجموعه سیاتل سنتر آمریکا آشنا شوید.

اگر قصد دارید در یک تور ارزان و بخصوص تور خارجی آمریکا شرکت کنید خوب است قبل از شروع سفر اطلاعاتی درمورد اماکن و جاذبه های گردشگری این کشور بدست آورید. با اول تور همراه باشید تا در ادامه با مجموعه سیاتل سنتر آمریکا آشنا شوید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی