رستوران های ایرانی دبی (قسمت2)

رستوران های ایرانی دبی (قسمت2)

تور دبی

رستورانهای ایرانی دبی

رستوران های ایرانی دبی:

(قسمت2)

رستوران پارس ایرانیان:

محیط بسیار صمیمی و گرم دارد و برای کسانی که دنبال رستورانی لوکس هستند خیلی مناسب نخواهد بود ولی کارکنان پارس ایرانیان بسیار مودب و کاربلد هستند و آداب پذیرایی را به خوبی می دانند. چنانچه در سفرتان به مرکز خرید امارات رفتید پس از خرید و تفریح اگر گرسنه باشید، نیاز نیست از مرکز خرید دور شوید چون رستوران پارس ایرانیان را نزدیک خود دارید. پارس ایرانیان از رستوران های با سابقه در زمینه سرو و طبخ خوراک های ایرانی است و اگر یکبار به آن مراجعه کنید هیچوقت محیط و غذاهای دلچسبش را از یاد نخواهید برد. قیمت غذاها نسبت به کیفیت خوبشان بسیار منصافه است.

از خصوصیات این رستوران این است که غذاهای حلال هم در منوی آن وجود دارد.

این رستوران بیشتر مناسب حضور گروه های بزرگ و گروه های خانوادگی است، البته حضور کودکان بلامانع است.

منوی ویژه: غذاهای گیاهخواری و وگان.

منوی رستوران: انواع خوراک های گیاهی، ایرانی و خاورمیانه ای.

امکانات رستوران: قبول سفارش بیرون بر، ارسال غذا، ارائه صندلی بلند، ارائه خدمات توسط خدمه، دسترسی راحت برای صندلی چرخدار.

آدرس: امارات متحده عربی، دبی، مرکز خرید امارات

ساعت دسترسی: هر روز از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر تا ۰۱:۰۰ نیمه شب 

هزینه برای هر ۲ نفر: ۸۰ درهم امارات (معادل ۳۲۲,۴۰۰ تومان) هزینه خواهد داشت.

سطح هزینه: ارزان

رستوران کلیدوسکوپ:

اگر دنبال یک رستوران بسیار لوکس و زیبا هستید، کلیدوسکوپ انتخاب بسیار خوبی است. در این رستوران منوی بلند بالایی در اختیارتان می  گذارند که انتخاب را برایتان سخت خواهد کرد، و اگر خیلی هم سخت پسند باشید نمی توانید از منوی این رستوران چشم پوشی کنید چون بسیار متنوع و جذاب است. خصوصیت اصلی این رستوران است که علاوه خوراک های اصیل ایرانی، انواع غذاهای متنوع از بسیار از کشورها را هم طبخ می کند و اگر بخواهید تمام غذاهای این رستوران را امتحان کنید باید بارها به آن مراجعه کنید. طراحی زیبا و دکوراسیون منحصربفرد و خدمه کاربلد از امتیازات رستوران کلیدوسکوپ محسوب می شود. همواره شلوغ است و اگر از همهمه فراری باشید کمی آزار دهنده خواهد بود. ولی ارزشش را دارد که این شلوغی را تحمل کنید، چون غذاهای خوشمزه این رستوران ارزشش را دارند.

محیط این رستوران برای حضور تمام گروه های سنی و حتی کودکان مناسب است.

در صورت تمایل رستوران آماده میزبانی از مناسبت های خاص و جلسات کاری شما نیز هست.

منوی ویژه: انواع غذاهای  وگان، گیاهخواری و فاقد گلوتن.

امکانات رستوران:

اینترنت رایگان، استفاده از محیط خارجی رستوران،  بوفه، رائه صندلی چرخدار، امکان رزرو میز و درخواست پارک توسط کارکنان، پارکینگ اختصاصی

سرویس های رستوران: صبحانه، شام، شام دیروقت، ناهار، عصرانه.

منوی رستوران: انواع غذاهای اروپایی، آسیایی،چینی، ژاپنی، ایرانی، ایتالیایی، تایلندی، آمریکایی، خاورمیانه ای، گیاهی، آسیایی و مدیترانه ای، هندی و سوشی در این رستوران طبخ و سرو می شود.

آدرس: امارات متحده عربی، دبی، جمیرا

هزینه برای هر ۲ نفر: ۴۰۰ درهم امارات (معادل ۱,۶۱۲,۰۰۰ تومان) هزینه خواهد داشت.

سطح هزینه: گران و لوکس

رستوران های ایرانی دبی (قسمت2)Reviewed by Yeganeh on Feb 7Rating: 3.0رستوران های ایرانی دبی قسمت دوماگر قصد شرکت در یک تور خارجی و بخصوص تور دبی را دارید و می خواهید علاوه بر دیدن جاذبه های این شهر یک تور ارزان را نیز تجربه کنید با اول تور همراه باشید. در ادامه با برخی از رستوران های ایرانی معروف در دبی آشنا خواهید شد.

اگر قصد شرکت در یک تور خارجی و بخصوص تور دبی را دارید و می خواهید علاوه بر دیدن جاذبه های این شهر یک تور ارزان را نیز تجربه کنید با اول تور همراه باشید. در ادامه با برخی از رستوران های ایرانی معروف در دبی آشنا خواهید شد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی