بهترین رستوران های ترکیه

بهترین رستوران های ترکیه

معرفی بهترین رستوران های ترکیه

بهترین رستوران های ترکیه

رستوران های برتر آنکارا ترکیه :

 

رستوران ترایلی:

چنانچه در شهر آنکارا در پی یک رستوران بی نظیر با خوراک های دریایی و البته با کیفیت و لذیذ هستید، رستوران ترایلی یا تیریلیه (با لهجه ترکی) مناسب ترین انتخاب برای شما خواهد بود. رستوران ترایلی در سال ۲۰۰۲ میلادی افتتاح شد. این رستوران را زوجی افتتاح و مدیریتش را برعهده گرفتند. این زوج معتقدند تنها چیزی که باعث شده ترایلی به شهرتی زیاد دست یابد کیفیت و تازگی مواد غذایی است که در طبخ غذاها استفاده می کنند.

با مراجعه به این رستوران علاوه بر صرف یک وعده غذای دریایی لذیذ می توانید از امکاناتی همچون اینترنت پر سرعت رایگان، تلویزیون، غذاخوری VIP و... بهرمند شوید. از جمله ویژگی های ترایلی که سبب افزایش محبوبیش شده، جوایزی است که برای  کیفیت عالی غذاها، مسوولیت پذیری و توجه درست به امر ماهیگیری و عرضه صیدهای دریایی، دریافت کرده و توانسته نظر بسیار از مردم را به خود جلب کند. رستوران ترایلی محیط و چیدمانی بروز و کاملا صمیمانه ای دارد و اگر بخواهید می توانید وعده غذایی خود را در فضای باز آن میل کنید و از دیدن محیط بیرون رستوران لذت ببرید.

آدرس : ترکیه، آنکارا، منطقه قاضی عثمان پاشا، محله کاظم اوزلپ، خیابان کولیلی، پلاک  ۳۲ 

ساعت دسترسی : امروز یک شنبه ۱۳:۰۰ تا ۰۳:۰۰ صبح 

میانگین هزینه برای ۲ نفر : ۱۰۰ لیر ترکیه (معادل ۱۴۱,۳۰۰ تومان)

نکته: چنانچه حتما باید از غذاهای حلال مصرف کنید این رستوران انتخاب خوبی نخواهد بود، زیرا غذای حلال در آن سرو نمی شود.

رستوران گوکسو لاکانتاسی:

کسانی که این رستوران را افتتاح کرده اند راز موفقیت خود را صمیمیت و رفاقت با کارکنان می دانند و همواره با کارکنان خود همانند اعضای خانواده خود رفتار می کنند و آن ها را مورد لطف و مهر خود قرار می دهند که همین امر سبب شده محیطی بسیار دوستانه در این رستوران حاکم باشد. گوکسو تنها چند سال است که افتتاح شده ولی توانسته در همین مدت کوتاه مشتریان ثابت بسیاری را برای خود بدست آورد.

از نسائلی که بسیار  رستوران گوکسو لاکانتاسی رعایت می شود؛ توجه خاص کارکنان و مدیریت رستوران نسبت به نظامت و تمیزی آن است. تمامی خوراک های این رستوران از بهترین مواد و تازه ترین مواد اولیه طبخ می شوند. آن ها برای تهیه مواد اولیه رستوران مزرعه ای اختصاصی را بوجود آورده اند تا خود بر نحوه تهیه مواد نظارت داشته باشند.

چنانچه این رستوران انتخاب شما برای صرف غذا باشد می توانید انواع متنوعی از خوراک های محلی و اصیل و بین المللی را انتخاب کنید و مزه عالی و کیفیت خوب غذاهای این رستوران را تجربه کنید و از آن لذت ببرید.

آدرس : ترکیه، آنکارا، منطقه قاضی عثمان پاشا، محله کاظم اوزلپ، خیابان کولیلی، پلاک  ۳۲ 

ساعت دسترسی : امروز یک شنبه ۱۳:۰۰ تا ۰۳:۰۰ صبح 

هزینه های این رستوران در سطح متوسط است و میانگین هزینه برای ۲ نفر : ۱۰۰ لیر ترکیه (معادل ۱۴۱,۳۰۰ تومان) خواهد بود.

لاکانتاسی منوهای ویژه ای برای گیاه خواران در نظر گرفته، در ضمن غذاهای حلال هم در این رستوران سرو می شود.

بهترین رستوران های ترکیهReviewed by اول تور on Jun 6Rating: 4.0بهترین رستوران های ترکیهدر این مقاله سایت اول تور شمارا با بهترین و جذاب ترین رستوران های ترکیه در یک تور ارزان آشنا میکند . 

در این مقاله سایت اول تور شمارا با بهترین و جذاب ترین رستوران های ترکیه در یک تور ارزان آشنا میکند .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی