امکانات مرکز خرید زورلو سنتر، استانبول

امکانات مرکز خرید زورلو سنتر، استانبول

معرفی امکانات مرکز خرید زورلو سنتر، استانبول

امکانات مرکز خرید زورلو سنتر، استانبول

تفریحات مرکز  خرید زورلو سنتر، استانبول

مرکز هنری پی اس ام:

 وسیع ترین نمایشگاه هنری در شهر استانبول متعلق به مرکز خرید زورلو سنتر می باشد. این نمایگاه بزرگ تحت عنوان زورلو سنتر پی اس ام (Zorlu Center PSM)، مامن سالن تئاتری با گنجایش 770 نفر است و همینطور سالن اجرای موسیقی با گنجایش 2300 نفر هم دارد. پس می توانید بزرگترین و مشهورترین کنسرت های استانبول را در این مرکز ببینید.

بجز تالار اصلی نمایشگاه، تالاری با وسعت کمتری هم وجود دارد که با اسم دراما استیج معروف است، این تالار گنجایشی 717 نفره دارد. پی اس ام شامل قسمت های دیگری هم می  شود از جمله آن ها می توان به مرکز هنرهای نمایشی، مکانی برای اجرای نمایش و اجراهای (پرفورمنس) عمومی، نمایشگاه ها و گالری های هنری اشاره کرد.

 برای دستیابی به اطلاعات جامع تر از برنامه های پی اس ام به سایت این مجموعه فرهنگی دیدن کنید.

 آدرس: این مرکز هنری در طبقه 1- زورلو سنتر قرار دارد.

شهربازی فان لوفت:

یکی از دیدنی ترین قسمت های مجتمع تجاری زورلو سنتر برای خانواده ها و بخصوص بچه ها، بخش شهربازی فان لوفت خواهد بود. در این مرکز تفریحی بزرگ، سرگرمی ها و قسمت های متنوعی از جمله بازی هایی همچون کارائوکه، بولینگ و بازی های ویدئویی در اختیار بچه ها و والدین قرار می گیرد. البته تمام شهربازی فان لوفت فقط به تفریحاتش ختم نمی شود و این امکان برای شما و سایر بازدیدکنندگان فراهم شده که بتوانید جشن تولد فرزندتان را در آن برگزار کنید. 

 آدرس: طبقه 1 

سینما ماکسیموم:

 سینما ماکسیموم شامل چند سینما است که هر کدام در استانبول شعبات متفاوتی دارند یکی از این مجموعه سینماهای زنجیره ای در طبقه 1- زورلو سنتر جای گرفته. این سینمای بسیار وسیع از 14 سالن متفاوت و 2 سالن خصوصی و وی آی پی تشکیل شده است و 1.548 نفر را می تواند در خود جای دهد. این مجموعه سینمایی از امکانات بسیار استاندارد و باکیفیت و البته وسعت بسیار زیاد برخوردار است، در دو طبقه جای گرفته و با پرده نمایشی دیجیتال و بسیار بزرگ، نظر تماشاچیان را به خود جلب می کند.

 آدرس: طبقه 1-

مجموعه ورزشی:

در این مجموعه انواع و اقسام امکانات ورزشی را در طبقه همکف گردآوری کرده اند. از جمله امکانات ورزشی که در اختیار مراجعان قرار می گیرد می توان به امکان ماساژ و امکاناتی برای فیتنس و ... اشاره کرد.

▪رویدادها در زورلو سنتر

 چند ویژه برنامه ویژه کودکان و خردسالان در این مجتمع تجاری بزرگ در نظر گرفته شده و در روزهای خاصی اجرا می شود:

اجرای موسیقی:

 هر شنبه و یک شنبه در مجتمع تجاری زورلو سنتر شاهد اجرای موسیقی زنده در سبک های لاتین، پاپ، جاز، کلاسیک و محلی خواهید بود.

 مکان برگزاری مراسم: زورلو سنتر

 زمان: شنبه ها و یک شنبه ها

 ساعات: 12:30-18:30

ورکشاپ کودکان:

 هر شنبه و یک شنبه ورکشاپی برای خردسالان بصورت مجانی برگزار می شود که بچه ها در آن توانایی های تحلیلی خود را نشان می دهند.

مکان برگزاری ویژه  برنامه: طبقه مترو یا 2-

 زمان: شنبه ها و یک شنبه ها

 ساعات: 12:00-14:00

 

امکانات مرکز خرید زورلو سنتر، استانبولReviewed by اول تور on Jul 23Rating: 4.0امکانات مرکز خرید زورلو سنتر، استانبولامکانات مرکز خرید زورلو سنتر، استانبول از جمله مرکز هنری پی اس ام ، شهربازی فان لوفت ، سینما ماکسیموم ، مجموعه ورزشی و اجرای موسیقی و ... 

امکانات مرکز خرید زورلو سنتر، استانبول از جمله مرکز هنری پی اس ام ، شهربازی فان لوفت ، سینما ماکسیموم ، مجموعه ورزشی و اجرای موسیقی و …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی