راهنمای سفر فصلی به پوکت تایلند

راهنمای سفر فصلی به پوکت تایلند

راهنمای سفر فصلی به پوکت تایلند که به شما کمک میکند سفری راحت داشته باشد

راهنمای سفر فصلی به پوکت تایلند

راهنمای سفر فصلی به پوکت تایلند

استان پوکت و جزیره چالونگ آب و هوایی گرمسیری دارد یعنی در آن واحد می توانید سه شرایط جوی خنک، گرم و بارانی را تجربه کنید. البته باران های موسمی و شدید. پس چالونگ سه دسته آب و هوا را فقط در خود دارد و هیچوقت در این جزیره گرمای بسیار شدید یا سرمای بسیار زیاد را تجربه نخواهید کرد.

نوامبر تا فوریه (آبان تا بهمن): دلپذیرترین و خنک ترین روزهای پوکت را در  ماه ها تجربه خواهید کرد. این فصل بیشترین توریست ها و گردشگران را به سمت خود جلب می کند و بسیار شلوغ است. دمای هوا بین ۲۳ تا ۳۰ درجه سانتیگراد در حال نوسان خواهد بود و می توان گفت که این فصل خشک ترین و خنک ترین فصل در پوکت و بخصوص چالونگ خواهد بود. پس آبان تا بهمن مناسب ترین وقت برای سفر به پوکت و استراحت و تفریح در ساحل های زیبای آن است. و البته لذت بردن از سرگرمی ها و تفریحات آبی فراوان.

مارس تا اواسط می (اسفند تا آخر اردیبهشت): بالاترین دما و گرما در پوکت به این فصل محدود می شود. دمای هوا در این فصل بیشتر ۳۵ درجه سانتیگراد به بالا بوده و رطوبت هوا هم خیلی بیشتر از قبل خواهد بود. فروردین و یا ماه آوریل هم زمان خوبی است که به پوکت سفر کنید البته اگر با گرما مشکلی نداشته باشید؛ از جاذبه های فصل گرمای پوکت جشن های باشکوه سال نو تایلندی و فستیوال های سونگکران است.

می تا اکتبر (خرداد تا مهر): این فصل بارش های موسمی  تایلند و پوکت بسیار افزایش می یابد. هوا خیلی گرم نمی شود و بیشتر روزها بین 28تا29درجه سانتیگراد خواهد بود؛ ولی باران های شدید و سیل آسا این فصل سفر را مقداری سخت خواهد کرد. ولی اگر هم در این فصل به تایلند سفر کنید چیزی از دست نمی دهید چون رطوبت کاهش می یابد و در ضمن اجناس به دلیل نبودن گردشگران بسیار ارزان تر عرضه می شوند.

در ضمن در این فاصله زمانی سواحل بسیار خلوت و آرام هستند و کسانی که از شلوغی فراری هستند این بازه زمانی بهترین فرصت است.

پس مناسبترین زمان برای سفر به پوکت ماه های آذر تا اوایل فروردین میباشد. رطوبت کم است و هوا بسیار خنک و نشاط آور.میانگین هوا در این زمان بین ۲۴ تا ۳۲ درجه سانتیگراد است و باران شدید را ندارد.

توصیه هایی در خصوص بازدید از بنا:

برای اینکه بدون مشکل از این پیکره ی بی نظیر بازدید کنید توصیه هایی را برای شما داریم که هرچند نوشته نشده اند ولی رعایت آن ها برای بازدید از بودا بسیار ضروریست:

 *زمانی که می خواهید وارد طبقه هم کف شوید حتما کفش هایتان را از پا در آورید.

 * از ایجاد سر و صدا و شلوغی بپرهیزید چون افرادی در حال عبادت هستند.

 * هم دیگر را در این محیط در آغوش نگیرید.

 * به  هیچوجه حتی به شوخی با پاها به بودا اشاره نکنید.

* استعمال دخانیات  در این مکان ممنوع است.

 *سعی کنید از پوششی بلند و ساده استفاده کنید. چون لباس های ساحل را نمی توانید در این مکان به تن کنید.

*قبل از اینکه به دیدن این  مجسمه بروید اطلاعات خود را نسبت به رسوم و فرهنگ مردم و پیروان بودا بالا ببرید تا ناخواسته حرکتی ناشایست انجام ندهید.

از جاذبه های تایلند میتوانیم به فصلی به پوکت تایلند اشاره کنیم . اگر اهل سفر هستید با یک تور ارزان تایلند، دیدنیهای تایلند را از دست ندهید.

راهنمای سفر فصلی به پوکت تایلندReviewed by اول تور on Apr 11Rating: 3.0راهنمای سفر فصلی به پوکت تایلنداز جاذبه های تایلند میتوانیم به .... اشاره کنیم . اگر اهل سفر هستید با یک تور ارزان تایلند، دیدنیهای تایلند را از دست ندهید.

از جاذبه های تایلند میتوانیم به …. اشاره کنیم . اگر اهل سفر هستید با یک تور ارزان تایلند، دیدنیهای تایلند را از دست ندهید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی