راهنمای سفر فصلی به پاتایا، تایلند

راهنمای سفر فصلی به پاتایا، تایلند

بهترین راهنمای سفر فصلی به پاتایا، تایلند

راهنمای سفر فصلی به پاتایا، تایلند

راهنمای سفر فصلی به پاتایا، تایلند:

 

   شهر پاتایا در کل شهری با آب هوایی گرم است و در بیشتر مواقع اقلیمی گرمسیری دارد. پس اگر به پاتایا سفر کنید سه آب و هوای خنک، بارانی و گرم را تجربه خواهید کرد. مانند سایر شهرهای تایلند زمستان بسیار سرد و برفی را در آن نخواهید دید و در ضمن تابستان هم آنقدر گرم نخواهد ششد که کلافه شوید. دما و وضعیت هوا همیشه بین خنک، گرم و باران های موسمی در حال تغییر است.

▪ماه های نوامبر تا فوریه (آبان تا بهمن): این ماه ها خنک ترین و دلپذیرترین روزهای پاتایا را در خود دارند و بسیاری از توریست  ها و گردشگران خارجی این فصل را برای سفر به پاتایا و تایلند انتخاب می کنند. با ازدیاد گردشگران طبیعتا قیمت اجناس بسیار بالا می رود و مقداری خرید را سخت می کند. دمای هوا در این فصل ما بین ۲۳ تا ۳۰ درجه سانتیگراد در حال تغییر است و از این ماه ها به عنوان خشک ترین و خنک ترین فصول پاتایا یاد می شود. پس اگر می خواهید بیشترین لذت را از سواحل زیبای پاتایا، تفریحات متنوع آبی و بخصوص بازدید از بازار شناور ببرید این فصل بهترین زمان برای سفر است.

▪ماه های مارس تا می (اسفند تا آخر اردیبهشت): داغ ترین روزهای سال در پاتایا در این بازه زمانی است. بیشتر روزها هوا 32 درجه سانتیگراد است و گاهی بیشتر هم می شود در ضمن رطوبت هم بیشتر می شود و به شرجی هوا می افزاید. پس کسانی که با گرما مشکل دارند اصلا این ماه ها را برای سفر به پاتایا انتخاب نکنند.

▪ماه های ژوئن تا اکتبر (خرداد تا مهر): اگر در این فصل به پاتایا سفر کنید حتما با باران های موسمی و تند و سیل آسا روبه رو خواهید شد. هوا در این فصل خیلی گرم نیست و حداکثر تا 30 درجه سانتی گراد خواهد بود و تنها مشکل همان باران های موسمی است.  رطوبت در این فصل کاهش پیدا می کند. شهر خلوت می شود و قیمت اجناس بسیار ارزان تر می شود پس بهترین فرصت برای خرید خواهد بود.

کسانی که از هیاهو و شلوغی فراری هستند این فصل برایشان بهترین زمان برای سفر به پاتایا خواهد بود کم کم در طی ماه های جولای و آگوست (مرداد و شهریور) باران ها کاهش پیدا می کنند و خیلی از گردشگران از این زمان سفر خود را شروع می کنند تا بتوانند از فرصت خرید اجناس ارزان قیمت هم بهرمند شوند، تنها هنگام سفر حتما چکمه و پوشش مناسب را همراه خود داشته باشید.

☆پس بهترین بازه زمانی که می توانید به پاتایا سفر کنید از ماه آذر شروع می شود و تا اوایل فروردین به پایان می رسد. چون رطوبت خیلی زیاد نیست و هوا بسیار خنک و مطبوع خواهد بود. دما در این روزها بین 24 تا 32 درجه سانتیگراد در نوسان است و نگرانی از بابت باران های شدید هم وجود نخواهد داشت.

راهنمای سفر فصلی به پاتایا، تایلندReviewed by اول تور on May 24Rating: 4.0راهنمای سفر فصلی به پاتایا، تایلندبهترین تور ارزان تایلند و راهنمای سفر فصلی به پاتایا، تایلند ...

بهترین تور ارزان تایلند و راهنمای سفر فصلی به پاتایا، تایلند …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی