آشنایی با موزه تریک آی پوکت

آشنایی با موزه تریک آی پوکت

آشنایی با موزه تریک آی پوکت یکی از دیدنی های تایلند

آشنایی با موزه تریک آی پوکت

آشنایی با موزه تریک آی پوکت

 

مجموعه موزه تریک آی یا خطای دید شهر پوکت، یکی از جاذبه های بسیار دیدنی و گردشگر پذیر این  جزیره زیبای پوکت است که می تواند روز سرگرم کننده و جالب را برای شما رقم بزند. هنگامی که به این مجموعه عظیم برسید، بنایی را پیش رو خواهید داشت که از دو طبقه  مجزا تشکیل شده است.مجموعه ای بسیار  بزرگ و دیدنی که نگاره های فوق العاده زیبا و جذاب را در خود جای داده است این نقاشی ها همه سه بعدی هستند. این مجموعه شامل پنج تالار جدا است که هرودام با موضوعی منحصر بفرد فعالیت دارند، و تقریبا صد اثر زیبا و سه بعدی را در این پنج گالری در معرض دید عموم قرار داده اند.

این آثار زیبا و دیدنی با تکنیکی قدیمی به اسم ترامپو لویل کشیده شده اند که اصلی ترین چیزی که در آن خودنمایی می کند خطای دیدی است که بوجود می آورند. در حقیقت در تکنیک ترامپو لویل، فنونی هندسی خاص به کار برده شده است که نوعی خطای دید سه بعدی را روی سطوح دو بعدی بوجود می آورند. 

این مجموعه بی نظیر با نام تریک آی در سال 2012 بازگشایی شده است و هم اکنون نیز نظر بسیاری از گردشگران را به خود جلب می کند. این بنای هنری از مکان هایی است که امکان عکاسی را به شما می دهد و می توانید تصاویر دیدنی و خنده دار را ثبت کنید.

▪راز خطای دید موزه تریک آی

احتمالا همه ما چندباری با خطای دید مواجه شده ایم. به عنوان مثال حتما تصویر یا عکسی مشاهده کرده اید که دو خط کوچک و بزرگ در کنار هم جای گرفته اند ولی هنگامی که به آن ها نگاه می کنید یک اندازه مساوی دارند. و یا به عکسی دایره ای راه راه سیاه و سفید نگاه کنید و بعد از چند لحظه تصور کنید که این خطوط در حال حرکت هستند.

این مثال ها، نمونه های شایعی از خطای دید هستند که در آن با قرار گیری شکل های مختلف و خطوط در کنار یکدیگر مغز شما را دچار خطا می کنند تا چیزی برعکس واقعیت را مشاهده کنید. دقیقا از چنین فن و تکنیکی بکاربرده شده تا بازدید کنندگان را برای مدتی متعجب یا سرگرم کنند.

▪بهترین زمان برای بازدید:

جزیره پوکت شرایط هوایی گرم دارد پس با خیلی از کشورها مخصوصا کشور ما متفاوت است. در این جزیره تابستان ها گرم نخواهد شد و زمستان هم سرد نمی شود در این جزیره برف نمی بارد. روی هم می توان در این جزیره سه فصل گرم، بارانی و خنک را تجربه کرد. چند ماه از سال پوکت را همراه با باران های موسمی میبینید و چند ماهم بسیار گرم و یا خنک. اگر با شرایط آب و هوایی بخواهید به این جزیره سفر کنید در هر حال سختی های خودش دا خواهد داشت ولی با این حال حتما بازدید از مجموعه تریک آی را در برنامه سفر خود جای دهید و چند ساعت شاد و مفرح را در این موزه بی نظیر بگذرانید.

از جاذبه های تایلند میتوانیم به موزه تریک آی پوکت اشاره کنیم . اگر اهل سفر هستید با یک تور ارزان تایلند، دیدنیهای تایلند را از دست ندهید.

آشنایی با موزه تریک آی پوکتReviewed by مهدی on Mar 20Rating: 3.0آشنایی با موزه تریک آی پوکت:از جاذبه های تایلند میتوانیم به موزه تریک آی پوکت اشاره کنیم . اگر اهل سفر هستید با یک تور ارزان تایلند، دیدنیهای تایلند را از دست ندهید.

از جاذبه های تایلند میتوانیم به موزه تریک آی پوکت اشاره کنیم . اگر اهل سفر هستید با یک تور ارزان تایلند، دیدنیهای تایلند را از دست ندهید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی