راهنمای دسترسی به مزرعه میلیون یرز استون

راهنمای دسترسی به مزرعه میلیون یرز استون

مزرعه میلیون یرز استون یکی از مزرعه های بزرگ تایلند

راهنمای دسترسی به مزرعه میلیون یرز استون

راهنمای دسترسی به مزرعه میلیون یرز استون:

برای اینکه به مزرعه میلیون یرز برسید فقط تاکسی یا ماشین شخصی انتخاب شماست، چون ایستگاه های اتوبوس،ترن و...که به آن نزدیک باشند چند کیلومتر دورتر از پارک هستند.چنانچه میخواهید حتما از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنید، باید به وسیله تاکسی خودتان را به بزرگراه سوخوویت رسانده و در پایانه پاتایا فترپراسرت خارج شده و از آنجا یکبار دیگر تاکسی بگیرید.

البته از موتور هم می توانید استفاده کنید. البته یادتان باشد که این پایانه اتوبوس ۶.۶ کیلومتر با مزرعه میلیون یرز استون فاصله دارد و استفاده از آن چندان زیاد درست و راحتی برایتان نخواهد بود.

 چنانچه از ماشین خودتان استفاده می کنید باید از مسیر و نقشه ای که در زیر گفته شده استفاده کنید.

 آدرس: تایلند،استان چونبوری،منطقه بنگ لامونگ، محله  نانگ پلا لای.

امکانات پارک:

سرویس بهداشتی

 محوطه بازی کودکان  

تاب

مسیر سنگ فرش برای پیاده روی

آب آشامیدنی

قایق

اگر اهل سفر هستید، تور تایلند را به شما پیشنهاد میکنیم . مزرعه میلیون یرز استون از دیدنیهایی است که در این سفر خواهید دید.

راهنمای دسترسی به مزرعه میلیون یرز استونReviewed by مهدی on Mar 28Rating: 3.5راهنمای دسترسی به مزرعه میلیون یرز استون:از جاذبه های تایلند میتوانیم به مزرعه میلیون یرز اشاره کنیم . اگر اهل سفر هستید با یک تور ارزان تایلند، دیدنیهای تایلند را از دست ندهید.

از جاذبه های تایلند میتوانیم به مزرعه میلیون یرز استون اشاره کنیم . اگر اهل سفر هستید با یک تور ارزان تایلند، دیدنیهای تایلند را از دست ندهید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی