آشنایی با مجموعه میلیون یرز استون(2)

آشنایی با مجموعه میلیون یرز استون(2)

آشنایی با مجموعه میلیون یرز استون و بخش های متفاوت آن

آشنایی با مجموعه میلیون یرز استون و بخش های متفاوت آن قسمت دوم

آشنایی با مجموعه میلیون یرز استون و بخش های متفاوت آن قسمت دوم

باغ و پارک سنگ ها:

این باغ بزرگ دارای گیاهان و درختان عجیب و زیبا و البته بومی تایلند است.ویژگی خاص این درختان و پوشش گیاهی عمر حدودا200 ساله آنهاست؛ در واقع این مجموعه، درختان قدیمی آسیایی را که با دقت انتخاب شده اند را به شما نشان میدهد.از جمله باارزشترین درختان این مجموعه بونسایی بسیار قدیمیست که نظر همه را جلب می کند.

دیدنیها و جذابیتهای میلیون یرز فقط به پوشش گیاهی آن نیست؛ بلکه بقایا و سنگ هایی را می توانید مشاهده کنید که به تنهایی چند ساعتی شما را محو خود می کنند. اینجا بقایای جانورانی را مشاهده میکنید که عمرشان به ۱۰۰ میلیون سال قبل بر میگردد و پیکره های سنگی که وزن شان چندین هزار کیلو است.در مجموعه و باغ سنگ ها پیاده روی کنید و از دیدنی های جالب آن لذت ببرید.

از جاذبه های تایلند میتوانیم به مجموعه میلیون یرز استون و بخش های متفاوت آن اشاره کنیم . اگر اهل سفر هستید با یک تور ارزان تایلند، دیدنیهای تایلند را از دست ندهید.

آشنایی با مجموعه میلیون یرز استون(2)Reviewed by مهدی on May 30Rating: 3.0آشنایی با مجموعه میلیون یرز استون و بخش های متفاوت آن قسمت دومدر یک تور ارزان تایلند ، میتوانید از مجموعه میلیون یرز استون و بخش های متفاوت آن دیدن کنید که یکی از جاهای دیدنی تایلند است

در یک تور ارزان تایلند ، میتوانید از مجموعه میلیون یرز استون و بخش های متفاوت آن دیدن کنید که یکی از جاهای دیدنی تایلند است

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی