مارین پارک سافاری ورلد بانکوک ،تایلند

مارین پارک سافاری ورلد بانکوک ،تایلند

معرفی مارین پارک سافاری ورلد بانکوک ،تایلند

مارین پارک سافاری ورلد بانکوک ،تایلند

مارین پارک و مجموعه برنامه های سافاری ورلد بانکوک:

    بخش دوم مجموعه سافاری ورلد که پس از بازدید از پارک سافاری وارد آن می شوید. مارین پارک است. در این قسمت چندین نمایش مهیج و دیدنی برای بازدید کنندگان ترتیب داده می شود. با اینکه به عنوان پارک دریایی شناخته می شود ولی می توانید انواع حیوانات چه خشکی زیست و چه آبزی را در آن مشاهده کنید. حیواناتی چون کروکودیل، کانگورو، میمون و خرس قطبی و انواع ماهی ها در این پارک وجود دارند. قرار است با تک تک برنامه های مختلف مارین پارک آشنا شویم:

▪رفتینگ در جنگل:

اگر جزو طرفداران و علاقمندان به گشت و گذار و تجربه هیجان و چیزهای تازه هستید پس توصیه می کنیم حتما رفتینگ در جنگل سافاری ورلد را تجربه کنید.

قرار است شما همراه یک قایق در این جنگل به گشت و گذار بپردازید و آدمخواران خشمگین، کروکدیل های بزرگ و گوریل هایی که در جنگل مخفی شده اند را ببینید. پس اگر از جرات کافی برخوردار هستید این گردش مهیج را بی معطلی شروع کنید. مطمئنا هیچوقت هیجان این گردش سی دقیقه ای در جنگل های زیبای سافاری ورلد را از یاد نخواهید برد.

▪نمایش شیرهای دریایی:

در این برنامه کسی دست ندارد و تمام جذابیت آن بستگی به شیطنت ها و بازیگوش هایی است که شیرهای دریایی اجرا خواهند کرد. این حیوانات دوست داشتنی شیرهای تکان می خورند، بازی می کنند و بی امان و بی توجه به مربی خود، کلک های متفاوتی را پی در پی برای گردشگران و بازدیدکنندگان به نمایش در می آورند و حتما در حیرت می مانید که چقدر این موجودات باهوش و زیرک هستند.

ساعت اجرا:ساعت یازده.

▪نمایش دلفین ها:

امکان ندارد کسی در دنیا، این آبزی بانمک و باهوش را دوست نداشته باشد، از برنامه های به یادماندنی این پارک نمایش دلفین های سافاری ورلد است که هیچ گردشگری آن را از دست نمی دهد. 

 در این برنامه دیدنی، دلفین های بازیگوش برای شما هنرنمایی خواهند کرد. حرکات ریتمیک، پرش های جالب و دیدنی بخشی از این نمایش خواهد بود. ان ها توپ بازی می کنند و البته سرود هماهنگ و زیبایی هم اجرا می کنند. در ضمن حتما نزدیکشان شوید خواهید دید که دوست دارند با شما دست بدهند و شما را ببوسند.

 این برنامه از آن نمایش هایی است که نباید از دست بدهید پس بعد از تهیه بلیط ساعت شروع آن را بپرسید چون اگر به این برنامه نرسید باید تا روز بعد صبر کنید. نمایش دلفین ها فقط روزی یکبار اجرا می شود.

▪جنگ جاسوس ها:

اگر جزو افرادی هستید که به حرکات نمایشی بدلکاران علاقه زیادی دارید و فیلم اکشن را خیلی دوست دارید، حتما از جنگ جاسوس ها دیدن کنید.

 در این نمایش مهیج هیچ حیوانی وجود ندارد و بدلکاران مجرب این مجموعه حرکات بدلکاری عالی، مهیج و دیدنی را اجرا می کنند.

در این جنگ هیچ سانسوری وجود ندارد و کاملا زنده است. تقریبا هیجان یک فیلم را به همراه خواهد داشت.

 

مارین پارک سافاری ورلد بانکوک ،تایلندReviewed by اول تور on Feb 28Rating: 3.0مارین پارک سافاری ورلد بانکوک ،تایلندمارین پارک و مجموعه برنامه های سافاری ورلد بانکوک. بخش دوم مجموعه سافاری ورلد که پس از بازدید از پارک سافاری وارد آن می شوید ،مارین پارک است. 

مارین پارک و مجموعه برنامه های سافاری ورلد بانکوک. بخش دوم مجموعه سافاری ورلد پس از پارک سافاری،مارین پارک است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی