قسمت های دیدنی شیپ فارم پاتایا تایلند

قسمت های دیدنی شیپ فارم پاتایا تایلند

معرفی بهترین قسمت های دیدنی شیپ فارم پاتایا تایلند

قسمت های دیدنی شیپ فارم پاتایا تایلند

قسمت های دیدنی شیپ فارم:

 

حیوانات اهلی:

مراجعان در ابتدای سفر به نقطه از دیدنی های تایلند می توانند به جانداران غذا داده و آن ها را نوازش کنند.این بخش ویژه حیوانات خانگی و اهلیست که در بخشی جداگانه معرفی خواهند شد.در این بخش خانواده ها و بخصوص کودکان این فرصت خوب را دارند که حیوانات را ببیند،به آنها غذا بدهند و حتی لمسشان کنند. در ضمن همه حیوانات داخل مزرعه واکسینه و بی خطر هستند.

دهکده قصه ها:

در بخش دیگری از شیپ فارم دهکده قصه هایی ساخته شده، که در آن منزل هایی کوچک و جالب و قلعه هایی به اندازه بچه ها مشاهده میکنید.در این قسمت بچه ها این فرصت را دارند که با افسانه ها و داستانهای معروف پیشینیان آشنا شوند. در تمام این بخش عکسهای متفاوتی از شاهزاده ها و ملکه های رویایی و حیوانات دوست داشتنی آراسته شده.اطمینان داشته باشید که فرزندتان از تفریح در این مکان لذت خواهد برد.

 

شما میتوانید از طریق اول تور با یک تور ارزان تایلند به این نقطه از دیدنیهای تایلند سفر کرده و از جذابیت های آن لذت ببرید. 

قسمت های دیدنی شیپ فارم پاتایا تایلندReviewed by اول تور on Jan 26Rating: 3.0قسمت های دیدنی شیپ فارم پاتایا تایلند معرفی بهترین قسمت های دیدنی شیپ فارم پاتایا تایلند . شیپ فارم یکی از جذاب ترین دیدنی های تایلند است و افراد میتوانند حتی از طریق یک تور ارزان تایلند از این مکان دیدن کرده و با قسمت های مختلف آن آشنا شوند . 

معرفی بهترین قسمت های دیدنی شیپ فارم پاتایا تایلند . شیپ فارم یکی از جذاب ترین دیدنی های تایلند است و افراد میتوانند حتی از طریق یک تور ارزان تایلند از این مکان دیدن کرده و با قسمت های مختلف آن آشنا شوند .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی