سافاری ورلد بانکوک،تایلند

سافاری ورلد بانکوک،تایلند

معرفی سافاری ورلد بانکوک، تایلند

سافاری ورلد بانکوک، تایلند

معرفی سافاری ورلد بانکوک، تایلند:

   اینبار قرار است شما را با بخش های مختلف بانکوک، مرکز بزرگ و پیشرفته تایلند که بسیار زیاد به لحاظ گردشگری رشد داشته معرفی کنیم.

مجموعه بزرگ سافاری ورلد، مکانی است باید با آن آشنا شوید. این مجموعه از دو بخش وسیع تشکیل شده که شامل پارکی بزرگ و مجموعه ای بزرگ از حیوانات این مجموعه می شود. مجموعه سافاری ورلد فقط یک باغ وحش بزرگ نیست، وجه تمایز این باغ وحش در این است که گردشگران حیوانات کمیابی را از نزدیک، در فضایی بزرگ و البته بوسیله ماشین می توانند مشاهده کنند. امکان گردش با خودرو در هر باغ وحشی ممکن نیست و سافاری ورلد از معدود باغ وحش هایی است که این امکان را دارد. در این پارک وسیع حیوانات زیادی از جمله ببرها، خرس ها، زرافه، شیر و فیل نگهداری می شوند.

مجموعه سافاری ورلد از دیدنی های بی نظیری است که در شهر بانکوک تایلند بوجود آمده است و پیشنهاد می کنیم در سفر تایلند حتما از آن دیدن کنید. این باغ وحش بزرگ 8 کیلومتر وسعت دارد و بطور کامل روباز است و با بقیه باغ وحش ها بسیار فرق دارد، با گشت و گذار در این باغ وحش بوسیله ماشین های سافاری احساس می کنید که در حال گردش در حیات وحش آفریقا هستید.چیزی که این مجموعه را به یک حیات وحش کوچک تبدیل کرده این است که تمام حیوانات باغ وحش محدوده و فضای مختص به خودشان را دارند و کاملا آزاد هستند و هیچ قفسی در آن مشاهده نمی کنید.

برای اینکه بتوانید بازدید و گردش خود را شروع کنید، باید از اتومبیل خود استفاده کنید یا همراه دیگر گردشگران از اتوبوس هایی که در مجموعه سافاری ورلد، مخصوص به همین کار فراهم شده اند استفاده کنید. در این گردش ماشینی می توانید گروه های شیرها، خرس های بزرگ و وحشی و دسته های زرافه ها را مشاهده کنید. بازدید از قسمت باغ وحش سافاری ورلد تنها محدود به حیوانات وحشی نیست و انواع گونه های دیگر مانند گوزن، گورخر، کرگدن، شتر و غزال را هم می توانید ببینید.

بعد بازدید از قسمت حیوانات وحشی به قسمت نگهداری پرندگان باغ سافاری می رسید که شامل مجموعه بزرگی از پرندگان است. انواع گونه های پرنده ها مثل لک لک، درنا، پلیکان و شترمرغ در این بخش نگهداری می شوند. با دیدن و گشت گذار در همه این قسمت ها مطمئنا یک روز هیجان انگیز و به یادماندنی را در سافاری ورلد تجربه خواهید کرد؛ سافاری ورلد در کنار باغ وحش و پارک بزرگش برنامه های تفریحی و سرگرمی های مختلفی دارند که حتما باید از آن ها استفاده کنید.

باغ وحش سافاری ورلد 30 سال پپیش احداث شده و حدودا 264 هکتار وسعت دارد.

بخشی که برنامه های تفریحی سافاری در آن اجرا می شود، مارینا پارک یا پارک دریایی است. در این قسمت شما هم حیوانات آبزی گوناگونی را خواهید دید و هم می توانید از برنامه های متنوع و هیجان انگیز آن نهایت لذت را ببرید. این بخش از باغ وحش که مارینا پارک یا پارک دریایی نام دارد، میزبان نمایش های مختلف از حیواناتی چون دلفین، فک و ... است و تفریحات دیوانه واری چون رفتینگ در رود و قایق سواری در دل جنگل را برای شما فراهم می کند. 

 

 

سافاری ورلد بانکوک،تایلندReviewed by اول تور on Feb 19Rating: 3.0 سافاری ورلد بانکوک،تایلند سافاری ورلد بانکوک،تایلند.مجموعه بزرگ سافاری ورلد، مکانی است که از دو بخش وسیع تشکیل شده که شامل پارکی بزرگ و مجموعه ای بزرگ از حیوانات این مجموعه می شود.

سافاری ورلد بانکوک،تایلند.مجموعه بزرگ سافاری ورلد، مکانی است که از دو بخش وسیع تشکیل شده که شامل پارکی بزرگ و مجموعه ای بزرگ از حیوانات این مجموعه می شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی