خدمات رفاهی لژ کیمالا

خدمات رفاهی لژ کیمالا

معرفی خدمات رفاهی لژ کیمالا

خدمات رفاهی لژ کیمالا

خدمات رفاهی لژ کیمالا:

 

خدمات مجالس:

چشم اندازه های زیبای لژ کیمالا و تلفیق معماری بومی و مدرن این مکان را به یکی از اماکن بسیار عالی برای ثبت خاطرات خوب برگزاری مراسمهای مختلف و عکس برداری تبدیل کرده است.

رستوران کیمالا:

هدف اصلی این رستوران ارائه بهترین خدمات به مشتریان است.تمام مواد غذایی این رستوران بسیار تازه و طبیعی هستند.برای صرف وعده اصلی باید به رستورانsu-tha مراجعه کنید.برای وعده عصرانه میتوانید در فضای آزاد باشید و همراه صرف عصرانه از دیدن غروب خورشید لذت ببرید.

تفریح در جزیره:

چنانچه در کیمالا اقامت نمایید روزهایی شاد را خواهید گذراند.چون شما با سفر به کیمالا از امکانات و تفریحات جالب جزیره پوکت نیز  بهره مند خواهید شد.ساحل کیمالا دقیقا کنار لژ کیمالا جای گرفته است و تقریبا مسافتی5کیلومتری را باید طی کنید، از جمله تفریحاتی که در این  ساحل تجربه خواهید کرد:

غواصی،قایق سواری،موج سواری بادی،گردش در جنگل،تورهای کوه نوردی.

خدمات رفاهی لژ کیمالاReviewed by اول تور on Apr 26Rating: 3.5خدمات رفاهی لژ کیمالا خدمات رفاهی لژ کیمالا .چشم اندازه های زیبای لژ کیمالا و تلفیق معماری بومی و مدرن این مکان را به یکی از اماکن بسیار عالی برای ثبت خاطرات خوب برگزاری مراسمهای مختلف و عکس برداری تبدیل کرده است.

خدمات رفاهی لژ کیمالا .چشم اندازه های زیبای لژ کیمالا و تلفیق معماری بومی و مدرن این مکان را به یکی از اماکن بسیار عالی برای ثبت خاطرات خوب برگزاری مراسمهای مختلف و عکس برداری تبدیل کرده است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی