جشنواره میمونهای تایلند

جشنواره میمونهای تایلند

معرفی جشنواره میمونهای تایلند

جشنواره میمونهای تایلند

جشنواره میمونها تایلند

 

برای رفتن به این جشن باید به فرودگاه بانکوک سوارنابومی پرواز کنید. جشن در اطراف معبد خمر برپا میشود.معبد در خط راه آهن شمالی شیانگ مای جای دارد و استراحتگاهی هم در این راه هست.

مجسمه تخریب شده خمر در این ناحیه،که به پرانگ سام یوت معروف است و فرهنگ آن ریشه در پرستشگاه هندو دارد که در اطراف عبادتگاه خمر بصورت صدها ماکاک دیده میشوند. این عبادتگاه در جاده ویشاین جای دارد و حدود ۲۰۰ متر از پایانه راه آهن فاصله دارد و خیلی راحت به آن میرسید.

راحتترین راه برای رسیدن به معبد بوسیله قطار است. وقتی به شهر رسیدید، با مدتی راه رفتن و پیاده روی به طرف شمال ایستگاه،به پرانگ سام یوت و سارو پرا کارن ( Saru Phra Karn )میرسید و این مکان دقیقا جایی است که میتوانید جشن میمونها را تماشا کنید.

 آدرس: تایلند، لوپبوری ۱۵۰۰۰،منطقه میونینگ لوپبوری،تا هین

 

جشنواره میمونهای تایلندReviewed by اول تور on Apr 21Rating: 4.0جشنواره میمونهای تایلندجشنواره میمونهای تایلند . برای رفتن به این جشن باید به فرودگاه بانکوک سوارنابومی پرواز کنید. جشن در اطراف معبد خمر برپا میشود.

جشنواره میمونهای تایلند . برای رفتن به این جشن باید به فرودگاه بانکوک سوارنابومی پرواز کنید. جشن در اطراف معبد خمر برپا میشود.

1 دیدگاه

  1. اميني گفت:

    اطلاعاتي كه شما ارائه ميدهيد را در تايلند كسي راهنمايي نميكند براي تور تايلند

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی