مجموعه تفریحی دریم ورلد

مجموعه تفریحی دریم ورلد

معرفی مجموعه تفریحی دریم ورلد

مجموعه تفریحی دریم ورلد

بازهای ویژه مجموعه تفریحی دریم ورلد بانکوک

 

سوپر اسپلش:

این بازی در رده  جالب ترین  بازی ها و سرگرمی های شهربازی دریم ورلد جای دارد، بازی بسیار مهیج که ترکیبی است یعنی هم در خشکی و هم در آب.

 این بازی مهیج قطاری است که در هر ردیف آن افراد پنج نفر پنج نفر سوار می شوند، پیش از حرکت همه علاوه بر کمربند باید جلیقه نجات هم به تن کنند. هنگامی که سوپر اسپلش شروع به کار می کند ترن حرکت می کند، راهی را در بلندی ها و نشیب های کوچک طی می کند، ولی این آرامش برای مدت کوتاهی است، و پس از طی مسیری ترن به ناگاه از ششیبی زیاد سرازیر می شود و قسمت مهیج بازی شروع خواهد شد.

این قطار رو باز به طرف یک استخر وسیع می رود و با سرعت و شدت زیادی وارد آب می شود. چون ریل های ترن مقداری در زیر آب قرار دارد ترن هنگامی که به آب ها می رسد تقریبا باید تا نیمه به درون آب وارد شود به همین سبب باید افراد جلیقه های نجات خود را حتما به تن کنند.

معنای اسپلش برگرفته از شالاپ شولوپ است و این بازی هم اسم خود را از  این مفهوم گرفته تا هرچه بیشتر برای بازدیکنندگان قابل فهم و تصور باشد.

گرند کانیون:

گرند کانیون در مقایسه با بازی های دیگری که در دریم ورلد تجربه خواهید کرد آهسته تر است و هیجان کم تری خواهد داشت. ولی علت این که طرفداران بسیاری دارد، فضای خیلی قشنگ و منحصر بفرد آن است. 

گرند کانیون در حقیقت یک قایق یا کشتی کوچک است، قایقی نسبتا وسیع و مدور که گردا گردش صندلی هایی برای بازدیدکنندگان و گردشگران جای دارد، برای این بازی احتیاجی به جلیقه نجات ندارید چون با آب تماس نخواهید داشت، این کشتی حرکتی بسیار آهسته دارد اما از راه هایی پر پیچ عبور می کند و برایتان جالب خواهد بود.

این قایق علاوه بر عبور از مسیرهای پرپیچ این امکان را به شما می دهد که بتوانید مناظر زیبای دریم ورلد را هم مشاهده کنید.

تورنادو:

شاید از نامش پیدا باشد چون این بازی ترسناک ترین و مهیج ترین بازی در مجموعه دریم ورلد است.

چیزی که تورنادو را بسیار مشهور کرده این است که در نگاه اول به هیچوجه مهیج و ترسناک نیست و فقط چیزیست شبیه به آونگ. هنگامی که این آونگ شروع به حرکت کند تازه هیجان و ترس واقعی را تجربه خواهید کرد چون این وسیله بارها و بارها به طرفین می چرخد، سرعت بسیار زیادی دارد و در حالت معلق هیجان زیادی را به افراد منتقل خواهد کرد. 

تاب غول پیکر یا هریکین:

هریکین یا تاب غول پیکر طوفان، بازی ای است بسیار خوب برای کسانی که از سرگرمی های ترسناک دوری می کنند، چون هیجان را کم کم تجربه خواهید کرد و ناگهانی نخواهید ترسید. این دستگاه بازی دارای دو ردیف طولانی صندلی پیوسته است و کسانی که وارد صندلی ها می شوند حتما باید کمربند خود را ببندند، این بازی شبیه قطار است ولی در واقع شما سوار تابی غول آسا شده اید. دستگاه هریکین بدون اینکه ناگهانی افراد را تاب دهد آغاز به کار می کند و افراد را تاب می دهد.

این بالا رفتن های تدریجی سبب می  شود که کمتر بترسیم در نهایت دستگاه  هریکین ما را به ارتفاعی بیست متری خواهد برد و هیجان زیادی برای بازدیدکنندگان خواهد داشت.

 

 

 

مجموعه تفریحی دریم ورلدReviewed by تالار on May 23Rating: 3.5مجموعه تفریحی دریم ورلد معرفی بهترین و جذاب ترین بازیهای ویژه مجموعه تفریحی دریم ورلد بانکوک ، تایلند 

معرفی بهترین و جذاب ترین بازیهای ویژه مجموعه تفریحی دریم ورلد بانکوک ، تایلند

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی