بخش‌های مختلف پناهگاه حقیقت تایلند

بخش‌های مختلف پناهگاه حقیقت تایلند

معرفی بخش‌های مختلف پناهگاه حقیقت تایلند

بخش‌های مختلف پناهگاه حقیقت تایلند

آشنایی با بخش های متفاوت پناهگاه حقیقت تایلند

   توضیح درمورد تمام پیکره های چوبی معبد حقیقت و مسائلی که در پس هرکدامشان مخفی است کار بسیار دشواریست و تمامی ندارد. چنانچه حضوری هم بتوانید این عبادتگاه مقدس را ببینید باز هم این فرصت را نخواهید یافت که درمورد همه مجسمه ها اطلاعاتی کسب کنید. اگر میخواهید درمورد تمام مجسمه ها بدانید باید فرصت و زمان زیادی را برای اینکار اختصاص دهید. ساختمان معبد حقیقت حدودا 3200 متر مربع زیربنا دارد، این معبد شامل اتاق ها، راهروها و پله های مختلف و زیبایی است. تمام بخش های معبد با پیکره های بسیاری پر شده اند که برای ساخت هرکدامشان زمان زیادی صرف شده است. برای اینکه بیشتر با این معبد آشنا شوید آن را به چند قسمت مجزا تقسیم کرده و توضیح داده ایم:

▪سالن اول: منشا

این سالن به منشا معروف است. علت اینکه به این سالن منشا می گویند، وجود مجسمه های متعددی است که در آن وجود دارند و همگی به نوعی حیات و زندگی را نشان می دهند. هنگامی که وارد این سالن می شوید عناصری مانند، آب، زمین، باد، آتش و ستاره ها را در تعداد بالا مشاهده می کنید. پیروان آیین بودا برای هریک از عنصرهایی که بر روی زمین وجود دارند، خدایان و الهه های زیادی را دارند به عنوان مثال آتش، آب و باد هر یک الهه های خاص به خود را دارند به همین علت حکاکی های بسیاری از این الهه ها را در این سالن می توانید ببینید.

آن ها اینطور فکر می کنند که تخلف کردن و گناه کردن سبب ازبین رفتن عقل و چیره شدن نادانی بر آدم می شود و در باب همین مسائل پیکره هایی در سالن گذاشته شده است. همینطور پیکره هایی از رهبران بودایی که سمبلی از مهربانی، عشق و همدردی بوده اند هم در این قسمت وجود دارند. حکاکی هایی از بوداسف هم در این سالن وجود دارند که برای دیدنشان باید به سقف سالن نگاه کنید.

▪سالن دوم: خورشید و ماه و دیگر اجرام آسمانی

در آیین بودا خورشید نمادی از آفریننده شب و روز است و ماه سبب رکود (خاموشی) و نمایان شدن ستاره ها می شود. ایام از پس هم میگذرند و انسان فقط با علم، رفتار و کردار خود می تواند سبب بوجود آمدن تغییر و تحول و روشنگری بین ملل و گروه های دیگر در جهان شود. تمامی حکاکی هایی که در سالن دوم می توانید ببینید، به چنین مسائلی اشاره می کنند.

▪سالن سوم: عشق به پدر و مادر

یکی از اصول اساسی برای رشد و بقای جامعه وجود افراد و زندگی آنها در قالب خانواده است و هنگامی این میسر خواهد بود که مردم در کنار یکدیگر با صلح زندگی کنند. والدین باید راه و روش محبت کردن را با رفتار خود به فرزندانشان بیاموزند و بالعکس بچه ها باید احترام به والدین را هرگز فراموش نکنند. در دین بودا راه حل های زیادی برای بوجود آوردن صلح بین افراد خانواده وجود دارد. سالن دوم و مجسمه های آن شما را با چنین مسائلی آشنا می کنند.

▪سالن چهارم: عشق، مهربانی، قربانی و بخشش

 در دین بودا، اشخاصی که تصمیم دارند به بودا و شخصی با اهمیت و تاثیرگذار در آیینشان مبدل شوند باید ملاک ها و خصوصیاتی را کسب کنند این ویژگی ها شامل: محبت، فداکاری، عشق و توانایی و خدمت رسانی به مردم دیگر است. اشخاصی که این خصوصیات را دارند مردم را به سمت رسیدن به رشد و کمال هدایت می کنند. این مسائل چیزهایی هستند که از حکاکی ها و مجسمه های سالن چهارم استنباط می شود.

 

 

بخش‌های مختلف پناهگاه حقیقت تایلندReviewed by اول تور on Feb 11Rating: 3.0بخش‌های مختلف پناهگاه حقیقت تایلندآشنایی با بخش های متفاوت پناهگاه حقیقت تایلند.توضیح درمورد تمام پیکره های چوبی معبد حقیقت و مسائلی که در پس هرکدامشان مخفی است.

آشنایی با بخش های متفاوت پناهگاه حقیقت تایلند.توضیح درمورد تمام پیکره های چوبی معبد حقیقت و مسائلی که در پس هرکدامشان مخفی است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی