قوانین باغ وحش تایگرکینگدام تایلند

قوانین باغ وحش تایگرکینگدام تایلند

معرفی قوانین باغ وحش تایگر کینگدام تایلند

قوانین باغ وحش تایگر کینگدام تایلند

قوانین باغ وحش تایگر کینگدام تایلند:

در این قسمت نکات و قوانینی ذکر خواهد شد که برای بیشتر توریست ها و گردشگران سوال است و الزامی است که در هنگام بازدید از مجموعه رعایتشان کنیم:

تحت هیچ شرایطی مسئولان باغ وحش به ببرها داروی آرام بخش یا مخدر خورانده یا تزریق نمی شود. بعضی از افرادی که از مجموعه تایگر کینگدام دیدن کرده اند ادعا می کنند که به ببرها داروهای آرام بخش داده می شود تا راحت تر تحت کنترل قرار گیرند. این ادعا کاملا کذب است چون خواب ببرها کاملا طبیعیست و این حیوان در طبیعت وحش نیز به طور میانگین 18 ساعت در روز می خوابد. تنها کاری که در تایگر کینگدام انجام می شود این است که این حیوان را به شب خوالی عادت دهند، که کاملا به نتیجه مطلوب نرسیده و هنوز روی این حیوانات کار می شود.

تمامی اصول ایمنی و حفاظتی در این مجموعه تدبیر شده و جای هیچگونه ترس و نگرانی از آسیب و حمله ببرها وجود ندارد.

تحت هیچ شرایطی گردن و سر این حیوان را دست نزنید و نوازش ندهید، چون آن ها هنگامی که بخواهند با هم بازی کنند این قسمت ها را لمس می کنند و شما با لمس و نوازش گردن و سرشان اعلام می کنید که می خواهید با آن ها بازی کنید، ببرها در بازی ممکن است یکدیگر را گاز بگیرند یا پنجه بکشند و دقیقا به همین علت از لمس این نواحی منع می شوید.

در محوطه پارک کسانی را خواهید دید که چوب دستی هایی در دستشان است.

تنها شخصی که می تواند از چوب استفاده کند مربی ببر است. این حیوانات از نوزادی می آموزند که چوب مربی تنها جنبه هشدار دادن دارد و اگر مربیششان با چوب اشاره ای کند به این معناست که باید از عملی که انجام می دهند دست بردارند. پس استفاده از هرگونه آلتی که تصویرگر چوب و چیزی برای ترساندن باشد به شما توصیه نمی شود و ممنوع است. این مجموعه مکان چندان مناسبی برای نگهداری از این حجم ببر نیست ولی فعلا امکان وسعت بخشیدن به آن نیز وجود ندارد ولی در عوض مسئولان مجموعه همواره مراقب تغذیه این حیوانات هستند و غذای خوب و کافی در اختیارشان قرار می دهند.

تمامی ببرهایی که در باغ وحش کینگدام زندگی می کنند مرتب واکسینه می شوند و از بیماری ها در امان هستند.

افرادی که دچار معلولیت هستند اجازه ندارند با صندلی چرخدار به باغ وحش کینگدام وارد شوند.

اگر ببرها به شما خیره شدند نگران نشوید و کافیست فقط کمی نوازششان کنید تا سرحال شوند. چون همواره مردم نوازششان می کنند به این کار عادت دارند و از آن لذت می برند. اکثر مواقع این حیوان دوست دارد زیر نور آفتاب دراز بکشد و احساس خواب آلودگی و خستگیشان هم به همین علت است.

ببرها از ناگهانی بیدار شدن عصبانی می شوند پس تلاش نکنید ببرهای خواب آلود را بیدار کنید چون عکس العمل خوبی نخواهید دید.

قوانین باغ وحش تایگرکینگدام تایلندReviewed by اول تور on May 14Rating: 4.0قوانین باغ وحش تایگر کینگدام تایلندقوانین باغ وحش تایگر کینگدام تایلند .  در این مقاله قوانینی ذکر خواهد شد که برای بیشتر توریست ها و گردشگران تور های ارزان سوال است و الزامی است که در هنگام بازدید رعایت کنند . 

قوانین باغ وحش تایگر کینگدام تایلند .  در این مقاله قوانینی ذکر خواهد شد که برای بیشتر توریست ها و گردشگران تور های ارزان سوال است و الزامی است که در هنگام بازدید رعایت کنند .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی