بخش های دیدنی آکواریوم پوکت

بخش های دیدنی آکواریوم پوکت

معرفی بخش های دیدنی آکواریوم پوکت

بخش های دیدنی آکواریوم پوکتز

آشنایی با بخش های دیدنی آکواریوم پوکت

 

برکه و جنگل کرنا:

از بخش های دیدنی و سرسبز این مرکز جنگل کرنا یا ماگرو است، در این مجموعه انواع گونه های متفاوت گیاهان که زیستگاه آن ها نواحی گرمسیری و آبرفتی می باشد نگهداری و پرورش داده می شوند و گردشگران می توانند از نزدیک آن ها را مشاهده کنند. البته در ایران هم ما چنین نمونه ای را داریم که جنگل زیبای حرا در هرمزگان است.

در این مرکز بخشی هم هست که ماهی های آب شور را در آن نگهداری می کنند که بیشتر در اطراف جنگل های کرنا و برکه ها جمع آوری شده اند.

استخر لمسی:

از بخش های مهیج و جالب آکواریوم پوکت استخر لمسی آن است که می توانید در آن به آبزیان دست بزنید و با آن ها بازی کنید، انواع ماهی های بزرگ و کوچک در این بخش نگهداری می شوند. ماهی هایی که در تاچ پول نگهداری می شوند مشکلی برای شما ایجاد نمی کنند و به راحتی می توانید لمسشان کنید. حتی خیلی از آن ها از اینکه نوازششان کنید خوششان هم می آید.

ماهی های صنعتی:

بخش کشاورزی و صنعت گردشگری در اقتصاد کشور تایلند از ارزش و اهمیت زیادی برخوردار است و در این زمینه ها رشد چشمگیری داشته اند؛ ولی خیلی از کسانی که در تایلند زندگی می کنند هم با ماهی گیری و انواع آبزیان دیگر زندگی خود را می گذرانند. این مسئله به این منظور نیست که مردم تایلند می توانند از همه آبزیان استفاده کنند و یا صادراتی از همه آنها را انجام دهند برخی از این ماهی ها را در آکواریوم تایلند نگهداری می کنند تا گردشگران و اهالی بومی بیشتر بتوانند با آن ها آشنا شوند. پیشنهاد می کنیم که در بازدید از آکواریوم پوکت حتما از این بخش دیدنی و جذاب هم دیدن کنید.

ماکت ماهی:

این بخش در واقع اولین قسمتی است که در این مرکز خواهید دید. بخشی که در آن ماکت های ماهی ها نگهداری می شود. این ماکت ها شبیه سازی از آبزیان خاص و منحصر بفرد هستند. البته در کنار هر ماکت ماهی اطلاعات کامل در مورد آن آبزی هم فراهم شده که گردشگران به راحتی می توانند از آن ها استفاده کنند. در این بخش بیشتر یا تقریبا فقط می توانید ماکت ماهی های غول پیکر را ببینید.

آب شیرین و جنگل بارانی:

این قسمت ماهی ها را به بخش تقسیم می کند. چون برخی از آن ها ماهی آب شیرین هستند و برخی ماهی آب شور پس نمی توانند در کنار هم زندگی کنند. پس این آکواریوم به لحاظ شیرینی و شوری آب است که دو قسمت است. از جمله ماهی های آب شیرین که در بخش آب شیرین هستند میتوان به سوارتر، مولی، گلد و... اشاره کرد که نگاه و توجه بسیاری از گردشگران را به خود جلب می کنند.

شهر زیر آب:

در این قسمت مهیج شما وارد فضایی کاملا جدید می شدید. موجوداتی زیبا مثل پری دریایی که بوسیله غواصان ماهر شبیه سازی شده اند را مشاهده میکنید. از دیگر کارهایی که در این قسمت می توانید انجام دهید بازدید از غارهای آن است. می توانید گیاهان دریایی را ببینید که در این شهر زیر آب وجود دارند.

 این بخش بیشتر از هر قسمتی می تواند برای بچه ها جالب و هیجان انگیز باشد مخصوصا دیدن پری های دریایی زیبا.

 

 

بخش های دیدنی آکواریوم پوکتReviewed by اول تور on Mar 18Rating: 4.0بخش های دیدنی آکواریوم پوکت مانند برکه و جنگل کرنا ، استخر لمسی ، ماهی های صنعتی ، ماکت ماهی ، آب شیرین و جنگل بارانی ، شهر زیر آب و ...

از دیدنیهای تایلند، آکواریوم پوکت است. بخش های دیدنی آکواریوم پوکت مانند برکه و جنگل کرنا ، استخر لمسی ، ماهی های صنعتی ، ماکت ماهی ، آب شیرین و جنگل بارانی ، شهر زیر آب و …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی