آشنایی با مجموعه میلیون یرز استون و بخش های متفاوت آن قسمت اول

آشنایی با مجموعه میلیون یرز استون و بخش های متفاوت آن قسمت اول

آشنایی با مجموعه میلیون یرز استون

آشنایی با مجموعه میلیون یرز استون و بخش های متفاوت آن

آشنایی با مجموعه میلیون یرز استون و بخش های متفاوت آن قسمت اول

 

بیشتر کسانی که مسافرت تایلند را تجربه می کنند، برای گردش به پاتایا می روند؛ چنانچه شما هم جزو کسانی هستید که دوست دارید این مزرعه را ببینید پس فرصت خوبی است چون این مزرعه فقط 15 دقیقه با پاتایا فاصله دارد. خیلی ها مزرعه میلیون یرز استون را به اسم مزرعه کروکودیل ها می شناسند. مساحت این مجموعه بی نظیر 70 هکتار است و برای اینکه افتتاح شود 20 سال پیاپی در آن کار و تلاش شده.

این مجموعه تنها یک زیست بوم برای حیوانات وحشی و درنده نیست و انواع فعالیت هایی که هرجایی انجام نمی شود در این پارک ارائه می شود، و به همین خاطر به یک جاذبه دوست داشتنی برای طبیعت دوستان تبدیل شده. در مجموعه میلیون یرز استون انواع گونه های جانوری، گیاهی، و دیدنی های محیط زیستی خاص و انواع سنگ ها را می توان مشاهده کرد.

کسی که این مجموعه بی نظیر و دیدنی را ساخته یک تاجر دوستدار محیط زیست و حیوانات است به اسم خووان سوآن فنوم واتاناکول. خووان تقریبا 30 سال از عمر خود را صرف جمع آوری جانوران عجیب و کمیاب این مجموعه کرده است و در آخر به موفقیتی چشم گیر رسیده؛ بهدعنوان مثال او موفق شد درختی 200 ساله را به این مجموعه منتقل کند یا آثاری فسیلی از گیاهانی را گردآوری کند که عمرشان به میلیون ها سال پیش برمیگردد، چیزی که خووان از جمع آوری این اشیا و جانوران دنبال میکرد این بود که پارکش تبدیل به یک جاذبه گردشگری بزرگ شود؛این در فاصله سال ۱۹۸۹ تا اولین روز ماه فوریه سال ۱۹۹۲ میلادی ساخته شد و همواره پر از گردشگر و بازدید کننده است.

 برای اینکه بفهمید در این پارک عجیب و بزرگ چه میگذرد همراه ما باشید:

باغ وحش عجیب:

در بین پوشش گیاهی و درختان منحصر بفرد کمیاب این مجموعه بی نظیر تایلند، تنها چیزی که کم است حیوانات عجیب و غریب و نادر است. اتفاقا در این پارک بزرگ قسمتی را به این حیوانات اختصاص داده اند که در آن جانوران مختلف و خارق العاده ای در حال زندگی هستند و محدوده ای خاص برای زندگی دارند. از جمله حیوانات نادر دنیا که در این پارک زندگی می کنند:

 -هزاران کروکودیل

 -قزل آلا و مارماهی 

 -اسب

 -گربه ماهی های غول پیکر

 -یک جفت ببر سفید 

  -خرس

 -ماهی در حال انقراض تیفا

 -گاو

 -فیل

 -گوزن

 -گوسفند

 -شترمرغ

تمام جانورانی که در این مجموعه زندگی می کنند و شما میتوانید ببینید ویژگی خاص و منحصر به خود را دارند؛ به عنوان مثال ماهی قزل آلا آزاد و مارماهی ها از دسته هایی هستند که فقط می توانید آن ها را در آمازون ببینید یا گربه ماهی که در این مجموعه زندگی می کند وزنش تقریبا۵۰۰ کیلوگرم است؛همه ماهی ها چنین وزنی را ندارند ولی سنگین ترینشان پانصد کیلوگرن است و از قسمت های جالب آن وجود خرس های بازیگوش است که بسیار زیرک و باهوش هستند. توصیه می کنیم حتما از این مجموعه دیدن کنید و ببینید که جذابیت های آن تمامی ندارد.

سفر به تایلند و دیدنیهای تایلند . همیشه گردشگران را جذب میکند.

آشنایی با مجموعه میلیون یرز استون و بخش های متفاوت آن قسمت اولReviewed by اول تور on Jun 1Rating: 3.5آشنایی با مجموعه میلیون یرز استون و بخش های متفاوت آن قسمت اولدر یک تور ارزان تایلند ، میتوانید از آشنایی با مجموعه میلیون یرز استون و بخش های متفاوت دیدن کنید که یکی از جاهای دیدنی تایلند است .

آشنایی با مجموعه میلیون یرز استون و بخش های متفاوت آن قسمت اول

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی