پارک امیرگان استانبول

پارک امیرگان استانبول

تور استانبول-تور ارزان استانبول

پارک امیرگان استانبول

پارک امیرگان استانبول : (Emirgan park)

         طبیعت زیبا و اتمسفر استانبول برای جذب توریست و گردشگری کافی است. علاوه بر آن مراکز دیدنی و بناهای تاریخی بسیار زیبایی هم در استانبول ما را برای خرید یک تور استانبول قلقلک میدهد .پارک امیرگان استانبول از وسیعترین پارکهای استانبول است و در منطقه ساریر و در مجاورت تنگه بسفر جای دارد. این پارک از قدیمی‌ترین پارک‌ های استانبول است. جالبتر این است که تاریخی غنی در پس این پارک نهفته است. در ماه آوریل و جشنواره‌ لاله‌ ها، این پارک مانند قطعه‌ای از بهشت می‌شود و اگر در این زمان یک تور ارزان استانبول را انتخاب کردید و به استانبول سفر کردید، حتما سری به پارک امیرگان بزنید.

 

        این پارک علاوه بر وسعت و زیبایی ، بخاطر دارا بودن تنوع گیاهی زیاد معروف است . کاج ترکی ، کاج آبی ، کاج دریایی ، سرو ژاپنی ، بلوط مجار ، صنوبر آبی ، سرو هیمالیایی ، درخت چهل سکه ، درخت کافور و صنوبر نروژی ، سرو اطلس ، فندق ، زبان گنجشک تنها بخش کوچکی از تنوع پوشش گیاهی فوق العاده و بی نظیر این پارک تاریخی محسوب میشوند.

      از دلایل معروفیت این پارک کافه های کنار ساحل است . عمارت ساحلی وِریفییِر یاحسی و عمارت های کلاه فرنگی که داخل پارک به عنوان کافه مشغول به کار هستند، افتخاری از معماری عثمانی در دوره های مختلف استانبول می باشند. این پارک شامل چند استخر، باغ و مسیرهایی برای پیاده روی است . اینجا تفریحگاهی محبوب برای ساکنین استانبول ، مخصوصاً در زمان تعطیلات است. ورودی این پارک رایگان است . آدرس پارک امیرگان استانبول :Emirgan Korusu Emirgan, Sariyer, Istanbul, Turkey .

پارک امیرگان استانبولReviewed by تور ارزان on Jan 10Rating: 3.5پارک امیرگان استانبول

طبیعت استانبول به خودی خود برای جذب توریست و گردشگری کافی است. پارک امیرگان استانبول را به شما پیشنهاد میکنیم.

1 دیدگاه

  1. سعیده . طاهری گفت:

    زیبا بود

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی