چند جشنواره معروف آمریکا (قسمت 1)

چند جشنواره معروف آمریکا (قسمت 1)

تور آمریکا

فستیوال های آمریکا

چند جشنواره معروف آمریکا:

(قسمت 1)

یکی از گزینه های عالی برای شرکت در یک تور ارزان خارجی، تور آمریکا است. با سفر به آمریکا می توانید جاذبه های این سرزمین از نزدیک ببینید و با آداب و رسوم مردمانش آشنا شوید. در ادامه با اول تور همراه باشید تا با برخی از فستیوال های معروف آن آشنا شوید:

ورمونت:

 فستیوال افرای ورمونت Vermont Maple Festival هر ساله در ماه آوریل با شور و هیجانی زیاد برگزار می شود.

از نام فستیوال کاملا مشخص است که باید انتظار هر نوع خوراکی را که حاوی افرا باشد داشته باشید. از جمله پپرطرفدارترین خوراکی های خوشمزه این فستیوال شربت و مرباهایی است که از افرا تهیه شده اند و خیلی ها علاقه دارند کمی از این مرباها مزه کنند.

ویرجینیا:

 فستیوال نیوبرانزوئیک Taste of Brunswick Festival هر سال در ماه اکتبر در ایالت ویرجینیا برگزار می شود و علاقمندان زیادی هم دارد.

در این فستیوال انواع خورشت ها تهیه و سرو می شوند و حاضرین در جشن می توانند انواع و مزه های متفاوت خورشت های این جشنواره را بچشند و اگر دوست داشته باشند مقداری هم خریداری کنند.

 این جشنواره هر ساله درفصل پاییز و در خیابان هفدهم بازار کشاورزان علاقمندان زیادی را به سوی خود جذب می کند.

واشنگتون:

 هر پاییز بعد از تخم ریزی قزل آلا ها و برگشتشان به دریا فستیوالی با نام بازگشت ماهی قزل آلا در واشنگتون برگذار می شود. فستیوالی که در حقیقت سعی می کند یاد قبایل قدیمی و بومی آمریکا را زنده نگهدارد. در این فستیوال غذاها از ماهی تهیه می شوند.

در این فستیوال نمایش صنایع دستی و داستان خوانی نیز انجام می شود که می توانید در این کارها شرکت کنید.

ویرجینیای غربی:

 حدود ۱۰۰ نفر در روستایی کوچک کینگ وود هرسال گردهم می آیند و آخرین تعطیلات آخر هفته ی ماه سپتامبر فصل پاییز را جشن می گیرند. بومی ها این فستیوال را گندم سیاه معرفی می کنند. در این جشن به جز سرو خوراک های گندم دار که باب میل ساکنان منطقه است سه رژه ی خاص هم صورت می گیرد. پای گندم سیاه این جشن بسیار لذیذ است و بومیان به این جشن، جشن تاج گذاری پادشاه گندم سیاه و ملکه سرس می گویند.

ویسکانسین:

 جشنواره ای با نام چک و کلاچه Czech & Kolache Festival که خاص مهاجران چک تبار ساکن آمریکاست. این فستیوال با نوعی شیرینی نرم و بالشتی مانند کامل می شود. درون این شیرینی را با انواع میوه ها پر می کنند که مزه ای فوق العاده به آن می بخشد. این شیرینی را می توانید در مناطق چک نشین آمریکا تهیه و میل کنید. رقصی هم در این جشن انجام می گیرد که به نام پلوکا شهرت دارد. پلوکا رقصی لهستانی است و هنگام انجام این رقص نوشیدنی هایی هم خاص آن سرو می شود.

وایومینگ:

این فستیوال را در محل یک پناهگاه ملی نزدیک جکسون هول برگذار می کنند. فستیوال با مسابقات فلفل خوری و غذاهای طبخ شده با فلفل.

چند جشنواره معروف آمریکا (قسمت 1)Reviewed by Yegane on Jun 23Rating: 3.0چند جشنواره معروف آمریکا قسمت اولیکی از گزینه های عالی برای شرکت در یک تور ارزان خارجی، تور آمریکا است. با سفر به آمریکا می توانید جاذبه های این سرزمین از نزدیک ببینید و با آداب و رسوم مردمانش آشنا شوید. در ادامه با اول تور همراه باشید تا با برخی از فستیوال های معروف آن آشنا شوید.

یکی از گزینه های عالی برای شرکت در یک تور ارزان خارجی، تور آمریکا است. با سفر به آمریکا می توانید جاذبه های این سرزمین را از نزدیک ببینید و با فرهنگ آمریکا آشنا شوید. در ادامه با اول تور همراه باشید تا با برخی از فستیوال های معروف آن آشنا شوید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی