پارک کروکودیل های گوانگجو

پارک کروکودیل های گوانگجو

پارک کروکودیل گوانگجو چین میزبان 100 هزار تمساح

پارک کروکودیل گوانگجو چین

 

 

معرفی مجموعه :

 

   پارک کروکودیل گوانگجو یکی از جزایر بزرگ گردشگری در پارک بزرگ گوانگجو چین است. با بیش از 100 هزار تمساح، این پارک بزرگترین پارک تفریحی تمساح در جهان است. پارک کورکودیل گوانگجو شامل هفت منطقه مختلف است و مهمانان یک تجربه شگفت انگیز از 100 هزار تمساح را تجربه می‌کنند.

1: هیجان واقعی را می خواهید؟ به این پارک بروید 

   آیا واقعا هیجان می خواهید؟ به پارک استخر گرگ و میش بروید ،  و تماشاچیان در اینجا می توانند تمساح وحشی ببینند و اینکه که چگونه تمساح جنگجو ، پادشاه را به چالش می کشد! در بزرگترین پارک کروکودیل در جهان که بیش از 2000 متر مربع را پوشش می دهد، می توانید از نمایش اکشن تمساح ترسناک لذت ببرید. این نمایشنامه توسط 3 مربیان متخصص تمساح از تایلند ارائه شده است. عملکرد پرشور شامل "در دهان ارغوانی"، "بوسه مرگ"، "رقص با تمساح" و سایر اقدامات هیجان و خطرناک است.

 

2: دریای شیر آرنا

   در اینجا شما خانواده شیرهای دریایی از آرژانتین را خواهید دید. آنها کارشناسی ارشد تانگو داغ، سنگ و رول و Samba پرشور، و همچنین کارشناسان در والیبال، باله آب و Callisthenic می‌باشند. علاوه بر این، آنها توانایی چینی کونگ فو "یک انگشت زین" را یاد گرفته اند.

 

3: جهان رنگارنگ مارها

   طلا، زرد، سبز ... آیا شما همه این رنگ های روشن گرم را به حیوانات خون سرد نسبت می‌دهید؟ با این حال این خلاقیت طبیعت شگفت انگیز است! پایتون طلایی برمه، مار ماهی انگور سبز، مار ماهی خاکستری، پایتون سیاه برمه ... جهان مارها نیز غنی از رنگ است. مارها به عنوان نوعی خزنده، اندامهای دژنراسیون دارند و شیوه های جالب تر حرکت را توسعه داده اند. در پارک کروکودیل، مارهای رنگارنگ نیز خیره کننده هستند. این مجموعه ای از خزندگان در پارک کروکودیل به شما اجازه می دهد تجربه فوق العاده ای از دنیای رنگارنگ مارها داشته باشید.

 

4: ماهیگیری جیانگ تاجونگ (با کروکودیل ها)

   در زیر دریاچه آرام و صلح آمیز، بیش از ده هزار تمساح وجود دارد، هنگامی که شما طعمه را به سطح آب پایین می آورید، همه کسانی که "چوب خشک"  هستند شناور می شوند، ناگهان بالا می روند و از آب خارج می شوند ... این واقعا یک صحنه نفس گیر است .

 

5: افسانه ی Chameleon

   شکارچیان خزنده در حین خندیدن خوب هستند و در مجموعه ی خزندگان، شما می توانید استتار طبیعی این اساتید پوشیدن را ببینید. صدف ویستولور، کلم برفی حجیم، کلم پیپل و دیگر گونه های نادر همه در صحنه ظاهر می شوند. در میان دیگران، پانم هالئلیون بر روی پوست خود رنگ قرمز، نارنجی، زرد، سبز، آبی، آبی و سایر رنگ های درخشان را که می توانید در نظر بگیرید، جمع آوری می کند. ایستاده در مقابل یک کلاه قرمز پنهان مردانه به طور کامل رنگ های خود را نشان می دهد، شما احساس می کنید مانند قدردانی شاهکار زرق و برق دار از امپرسیونیسم. علاوه بر این، در موزه علم خزندگان، نمایشگاه های مختلفی از مارمولک های نادر وجود خواهد داشت. لذت بردن از خود را با افسانه

 

 6: زندگی یک تمساح

   آیا می دانید که جنسیت تمساح بستگی به درجه حرارت دارد؟ تخم مرغ های تخم مرغ که در دمای 28 تا 30 درجه سانتیگراد انکوباتور تولید می کنند، عمدتا خانم ها هستند، در حالی که تخم مرغ در دمای 32-34 درجه سانتیگراد انباشته می شود که عمدتا نر تولید می کند. کل کروکودیل پارک در واقع "شهر کروکودیل" است که بر اساس سنین مختلف، فرم بدن و کاربردهای مختلف این کروکودیل ها ساخته شده است. در میان تمام آپارتمان های طبقه ای بالا، آپارتمان هایی برای مکان هایی کاخ مانند زمستان و تابستان گرم وجود دارد. دوره کامل زندگی کروکودیل - انکوباسیون، رشد و پرورش - به طور کامل ارائه خواهد شد. اگر شما خوش شانس هستید، حتی می توانید شاهد ابتلا به نوزادان تمساح در اتاق انکوباسیون باشید. 

 

7: خانواده تمساح

   در "گالری خرچنگ ها"، 32 گونه تمساح از گونه های مختلف، رنگ ها و اشکال وجود دارد. علاوه بر نجیب زاده یانگ تسه و Tomistoma schlegeli، سایر تمساح ها به عنوان "قیچی دهان"، "عقرب پا" و "نوار راه راه سفید در امواج" و غیره با توجه به ویژگی های منحصر به فرد آنها نامیده می شود. چنین تغییراتی در فرآیند انکوباسیون و رشد تحت تاثیر عوامل خارجی (مثلا محیط، تغذیه) یا عوامل داخلی (مثلا ژن، خون) ایجاد شده است.

 

8: عموزاده کروکودیل ها

   به عنوان یک حمایت از تمساح، ما از پسرعموهای خود، از جمله کلملیونها، ایگوانای سبز از آمریکای جنوبی، Varanus bengalensis، و لاکپشت ارزشمند کوچک و شاهزاده لاودال Aldabra با وزن 300 جین دعوت کردیم.

 

9: پادشاه لاک پشت های متحرک و قورباغه های جهنده

   در پارک کروکودیل گوانگژو بیش از 30 نوع لاکپشت ساکن است. در جهان مرموز لاک پشت ها، شما می توانید سبک زندگی لاکپشت و لاکپشت کم مصرف کربن را مشاهده کنید! در اینجا ما "لاک پشت های بالش" داریم که شبیه به بالش، لاکپشت آلیاژاتور است که ترکیب ظاهری تمساح و لاک پشت، لاک پشت یخی پلنگی و لاک پشت های کارت را با نقشه های مشابه بر روی هر اسکیتوم نشان مشاهده کنید. لاک پشت نماد طول عمر است. زندگی در اینجا در پارک کروکودیل یک لاک پشت Aldabra بیش از 300 سال است.

 

10: پادشاه قورباغه جهنمی

   همچنین انواع قورباغه های نادر و عجیب و غریب در خانه خزنده وجود دارد، از جمله "قورباغه قدیمی" که به نظر می رسد مانند یک مرد قدیمی خندان، Rana rugulosa با نوار های ببر، Ceratobatrachus با شاخ بر روی سر و همچنین قورباغه گوجه فرنگی که مانند یک گوجه فرنگی است را در این مکان میتوانید ببینید.

 

پارک کروکودیل های گوانگجوReviewed by اول تور on Nov 2Rating: 3.0پارک کورکودیل گوانگجو شامل هفت منطقه مختلف و میزبان 100 هزار تمساح پارک کروکودیل گوانگجو یکی از جزایر بزرگ گردشگری در پارک بزرگ گوانگجو با بیش از 100 هزار تمساح است. این پارک بزرگترین پارک تفریحی تمساح در جهان است. این پارک شامل هفت منطقه مختلف است و مهمانان یک تجربه شگفت انگیز از 100 هزار تمساح را تجربه میکنند.

پارک کروکودیل گوانگجو یکی از جزایر بزرگ گردشگری در پارک بزرگ گوانگجو با بیش از 100 هزار تمساح است.

1 دیدگاه

  1. ...میثم... گفت:

    چقدر باغ وحش با تجهزیات و بزرگی خیلی خوشم اومد .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی