امکانات رفاهی بودای لشان چین

امکانات رفاهی بودای لشان چین

بهترین امکانات رفاهی بودای لشان چین

امکانات رفاهی بودای لشان چین

امکانات رفاهی بودای لشان:

   پلکان:برای مشاهده مجسمه بودا بصورت ملموس افراد  که دوست دارند میتوانند از پلکان های سنگی استفاده کنند.این پلکان ها دارای سایبان هستند و شما را از باران و آفتاب محافظت میکنند در انتهای پلکان به تراسی با منظره زیبا میرسید

تابلوهای راهنما:برای راحتی و کسب اطلاع گردشگران از پیکره ها و کتیبه ها در مقابل هر پیکره تابلوی راهنمایی حاوی تاریخچه و دیگر اطلاعات مربوط به آن نصب شده.البته این اهمیت و احترام اهالی به مجسمه بودا و این آیین را نشان میدهد.

قایق: یکی از وسایل رفاهی و تفریحی که بسیار شما را سرگرم میکند قایق های اطراف مجسمه هستند که هم برای رسیدن به بودا و هم تفریح از آنها استفاده میکنند.

عکاس: اگر به همراه خود دوربین نداشتید نگران نباشید چون همیشه عکاسان ماهری در کنار مجسمه بودا هستند که عکس های فوق العاده و به یادماندنی از شما ثبت و چاپ کنند.

امکانات رفاهی بودای لشان چینReviewed by اول تور on Jan 24Rating: 3.0امکانات رفاهی بودای لشان چین امکانات رفاهی بودای لشان.از بهترین امکاناتی که چینی ها برای این مجموعه زیبای دیدنی در نظر گرفته اند مثل پلکان ها ، قایق ها و عکاس هارا میتوان نام برد.

امکانات رفاهی بودای لشان چین.از بهترین امکاناتی که چینی ها برای این مجموعه زیبای دیدنی در نظر گرفته اند مثل پلکان ها ، قایق ها و عکاس هارا میتوان نام برد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی