دسترسی و امکانات باغ پرندگان تهران

دسترسی و امکانات باغ پرندگان تهران

معرفی دسترسی و امکانات باغ پرندگان تهران

دسترسی و امکانات باغ پرندگان تهران

دسترسی و امکانات باغ پرندگان تهران

 

امکانات

در مجموعه باغ پرندگان تهران برای رفاه حال و راحتی گردشگران و جذاب تر کردن محیط مجموعه، خدمات و امکانات خوب و با کیفیتی فراهم شده است که در ادامه این قسمت به معرفی آن ها می پردازیم.

 *پارکینگ

 در باغ بزرگ پرندگان دو پارکینگ مجزا و بسیار بزرگ فراهم شده، پارکینگ نخست که در کنار در ورودی و پارکینگ دوم آن مقداری دورتر جای گرفته است. برای ورود به پارکینگ باید هزینه ورودی جداگانه بپردازید، هزینه پرداختی شامل ورود به باغ نمی شود.

 *کافه، رستوران و بوفه

 یکی دیگر از خدمات  عالی که در این مجموعه بی نظیر آماده ارائه خدمات هستند، رستوران، کافه و بوفه ها هستند که می توانید با استفاده از منوهای غذایی گوناگون ان ها غذاها و خوراکی های لذیذی تهیه کنید و در کنار بازدید چیزی هم میل کنید.

*آلاچیق و نیمکت چوبی

 در قسمت های مختلف مجموعه صندلی هایی از جنس چوب و تعدادی آلاچیق تعبیه شده اند تا بازدیدکنندگان برای استراحت از آنها استفاده کنند. 

 *عکاسی با طوطی 

 هنگام رفتن به باغ پرندگان تهران حتما دوربین هم به همراه ببرید و فرصت عکس گرفتن در کنار طوطی های ماکائوست را از دست ندهید.

 *دیگر امکانات

امکانات دیگری که در باغ پرندگان انتظار گردشگران را می کشند شامل کارگاه نقاشی در طبیعت، کلبه گل و گیاه، اتوبوس های کوچک که به صورت رایگان برای بردن تا در ورودی و داخل باغ به بازدیدکنندگان سرویس می دهند، نمازخانه و سرویس بهداشتی و ... می شوند.

مسیر دسترسی

  آدرس: 

استان تهران،‌ شهر تهران،‌ بزرگراه شهيد بابايی شرق بعد از خروجی هنگام، لاين كندرو شهرک اميد، خيابان كوهستان، باغ پرندگان تهران

استان تهران،‌ شهر تهران،‌ خيابان هنگام، خيابان 35 متری استقلال، خيابان كوهستان، باغ پرندگان تهران

 انتخاب های زیادی برای رفتن به باغ پرندگان خواهید داشت که در این بخش این انتخاب ها را به صورت کلی توضیح می دهیم. 

ماشین شخصی:

  چنانچه با خودروی شخصی سفر می کنید و یا ساکن تهران هستید و تاکنون از این مجموعه دیدن نکردید می توانید از یکی از دو آدرس بالا را انتخاب کنید. 

 وسایل نقلیه عمومی: 

اتوبوس: اگر از اتوبوس استفاده می کنید با استفاده از اتوبوس های خط 214 (پایانه شهید دستواره - پایانه افق) می توانید به باغ پرندگان برسید. در پایانه شهرک شهید رسولی از اتوبوس خارج شوید و با کمی راه رفتن به ورودی باغ پرندگان برسید. 

 مترو: ایستگاه های مترو اغلب از این مجموعه دور هستند و تنها ایستگاه های پایانی خط دو (صادقیه-فرهنگسرا) به این باغ دسترسی خوبی نسبت به سایر ایستگاها دارند. چنانچه وسیله انتخابی شما مترو است می توانید در ایستگاه های گلبرگ، شهید باقری از مترو خارج شوید و با تاکسی به این مجموعه باغ پرندگان برسید.

 هزینه: 5000 تومان

 ساعت بازدید: از 9:00 تا غروب آفتاب

نقاط قوت این مجموعه :

  نظافت خوب و امکانات رضایت بخش باغ و محیط دوست داشتنی، تنوع بسیار زیاد گونه های پرندگان، مسیر جالب پیاده و گردش.

از  نقاط ضعف این مجموعه می توان به:

  کم بودن راهنمای حضوری و تابلوهای راهنمایی خود مجموعه، کافی نبودن وسایل حمل و نقل عمومی برای رسیدن به مجموعه پرندگان و کافی نبودن تابلوهای راهنمایی در مسیر اشاره کرد.

 

دسترسی و امکانات باغ پرندگان تهرانReviewed by اول تور on Aug 31Rating: 4.5دسترسی و امکانات باغ پرندگان تهران آشنایی با مسیر دسترسی و امکانات باغ پرندگان تهران با تور ارزان یک روزه تهران . 

آشنایی با مسیر دسترسی و امکانات باغ پرندگان تهران با تور ارزان یک روزه تهران .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی