حمل و نقل هوایی و زمینی سنگاپور

حمل و نقل هوایی و زمینی سنگاپور

حمل و نقل هوایی و زمینی سنگاپور:

حمل و نقل عمومی سنگاپور:

با وجود اینکه سنگاپور، به لحاظ وسعت عرضی کشوری کوچک محسوب می شود؛ ولی پایتخت آن وسعت زیادی دارد، تقریبا هم اندازه تهران است. بنابراین سنگاپور از سیستم حمل و نقل شهری بسیار خوبی برخوردار است و هیچوقت اهالی آن برای رفت و آمد در شهر با مشکل مواجه نمی شوند. شما در اینجا خیلی راحت می توانید از قطارها و اتوبوس های شهری سنگاپور استفاده کنید و در شهر بگردید. از بلیت الکترونیکی باید برای پرداخت هزینه وسایل حمل و نقل در شهر سنگاپور استفاده کنید. بدین منظور بلیت های الکترونیکی همچون ای‌زی-لینک یا نتس فلش پی یا کارت گذر توریستی سنگاپور قابل استفاده هستند. البته می توانید برای رفت و آمد با قطارها بلیت هایی کاغذی تهیه کنید و یا هزینه اتوبوس ها را نقدا بپردازید.

در ادامه با انواع وسیله های حمل و نقل و کارت های الکترونیکی آشنا خواهید شد:

کارت های ایزی-لینک و نتس فلش پی: جز قطارهای شهری و اتوبوس های سنگاپور، از ایزی لینک می توانید جهت پرداخت هزینه تاکسی ها و اتوبوس های خصوصی هم استفاده نمایید. البته کارت های ای‌زی و نتس فلش پی خدمات دیگری هم دارند. با این کارت می توانید هزینه های خیلی از رستوران ها و کافه های سنگاپور را نیز بپردازید. این کارت در فروشگاه های زنجیره ای، دستگاه های فروش خودکار و خیلی از مراکز خرید نیز قابلیت استفاده دارند.

برای تهیه این کارت باید 10 تا 12 دلار سنگاپور بپردازید. از این مبلغ 5 دلار بابت خرید کارت است و قابل برگشت نیست. باقیمانده این مبلغ شارژ کارت محسوب می شود و از برای پرداخت هزینه های قطار و اتوبوس و رستوران و خرید محصولات می توانید استفاده کنید.

کارت گذر توریستی سنگاپور: کافیست یک کارت گذر توریستی سنگاپور را تهیه کنید تا به صورت نامحدود از قطارهای شهری و اتوبوس های سنگاپور بهرمند شوید. با داشتن این کارت مشمول تخفیف های متنوعی برای دیدن جاذبه های سنگاپور هم می شوید. این کارت گذر توریستی برای 1 روز 10 دلار، برای دو روز 16 دلار و برای 3 روز 20 دلار سنگاپور هزینه دارد. 10 دلار از مبلغ کارت ها بیعانه است. پس از پایان سفر شما این کارت را پس می دهید و 10 دلار خود را دریافت می کنید.

فرودگاه چانگی سنگاپور:

فرودگاه چانگی بزرگ ترین فرودگاه سنگاپور است و در جنوب آسیا نیز به عنوان بهترین و بزرگترین فرودگاه شناخته می شود. بنابراین توانسته جایگاه ویژه ای در در حمل و نقل هوایی دنیا بدست آورد. این فرودگاه موفق شده 5 سال پیاپی عنوان بهترین فرودگاه دنیا را کسب کند. یکی از شلوغ ترین پایانه های هوایی دنیا نیز بشمار می رود. فرودگاه چانگی در 18 کیلومتری مرکز سنگاپور و بخش مارینا واقع شده و دسترسی راحتی دارد.

دسترسی:

بعد از ورودتان به فرودگاه چانگی، گزینه های متفاوتی برای رفتن به مرکز شهر خواهید داشت. خطوط قطار، تاکسی های عمومی، تاکسی های آنلاین و اتوبوس از جمله این موارد هستند.

آدرس: سنگاپور، بلوار فرودگاه

حمل و نقل هوایی و زمینی سنگاپورReviewed by Yeganeh on Jul 21Rating: 3.0حمل و نقل هوایی و زمینی سنگاپوراگر مایلید در تور سنگاپور جاذبه های سنگاپور را ببینید، برای آشنایی با حمل و نقل سنگاپور و تجربه تور ارزان سنگاپور این مطلب را در اول تور دنبال کنید.

اگر مایلید در تور سنگاپور جاذبه های سنگاپور را ببینید، برای آشنایی با حمل و نقل سنگاپور و تجربه تور ارزان سنگاپور این مطلب را در اول تور دنبال کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی