چند جشنواره معروف آمریکا (قسمت 2)

چند جشنواره معروف آمریکا (قسمت 2)

تور آمریکا

فستیوال های آمریکا

چند جشنواره معروف آمریکا:

(قسمت 2)

یکی از گزینه های عالی برای شرکت در یک تور ارزان خارجی، تور آمریکا است. با سفر به آمریکا می توانید جاذبه های این سرزمین از نزدیک ببینید و با آداب و رسوم مردمانش آشنا شوید. در ادامه با اول تور همراه باشید تا با برخی از فستیوال های معروف آن آشنا شوید:

اورگان:

 جشنواره ای معروف به توت اورگان Oregon Berry Festival در مرکز شهر پورتلند هر سال برگذار می شود که حضور در آن حتما سرگرمتان خواهد کرد. علاقمندان حاضر در این فستیوال با انواع دسر و خوراک های آماده شده از اورگان پذیرایی می شوند. از جمله خوراکی های محبوب این فستیوال می توان به انواع دسر و پای های بلک‌بری هم اشاره کرد. علاوه بر خوردن غذا در یک مسابقه هم شرکت خواهید کرد تا بهترین دسر بلک بری انتخاب شود. در آخر با شام در این فستیوال از شما پذیرایی خواهد شد. شام این فستیوال را یک آشپز معروف تهیه می کند و در زمان سرو شام نیز می توانید با گوش دادن به موسیقی زنده لذت ببرید.

رود آیلند:

 فستیوال جزیره ی آبگوشت Block Island Chowda' Fest در ماه می هر سال در آیلند برگزار می شود. جشنواره ای پر از سوپ صدف و گوجه فرنگی پخته، تمام شرکت کنندگان باید بهترین سوپی که می توانند با این مواد تهیه کنند، اگر به سوپ علاقه دارید حضور در این فستیوال را توصیه می کنیم.

کارولینای جنوبی:

 فستیوال بلغور World Grits Festival هر سال جمعیت زیادی از شکموها و بلغور دوستان کارولینای جنوبی را به سوی خود می کشد.

 در این فستیوال فرصت خوبی دست می دهد که انواع خوراکی ها و غذاهای تهیه شده از بلغور بخصوص رولت های بلغوری، را امتحان کنید.

داکوتای جنوبی:

 فستیوال بوفالوهای غوطه ور در فلفل Buffalo Wallow Chili Cook-Off در پارک کستر استیت در ماه اکتبر در ایالت داکوتای جنوبی میزبان جمعیت زیادی از این منطقه است.

 جشنواره ای با انواع و اقسام خوراک های گوشتی و تند و تیز. غذاهای این فستیوال همه از گوشت بوفالو تهیه می شوند و علاقمندان زیادی هم دارند.

تنسی:

یک فستیوال فقط و فقط برای بیسکوئیت International Biscuit Festival هرسال در ماه می در مرکز شهر ناکسویل پذیرای اهالی تنسی است.

در این روز تا کیلومترها می توانید  عطرو بوی بیسکوئیت تازه را حس کنید. حدود ۲۰,۰۰۰ نفر در این فستیوال شرکت می کنند و در رقابتی شیرین هنر خود در  پخت بیسکوئیت را نشان می دهند. در این جشن با انواع بیسکوئیت پذیرایی خواهید شد.

تگزاس:

هر سال۱۰ روز در ماه می به فستیوال وردفست  Wurstfest اختصاص داده می شود ، علاقمندان سوسیس این جشنواره را بسیار  دوست دارند. انواع سوسیس کبابی و خوراکی های فست فودی در این جشن به نمایش در می آیند.

علاوه بر دیدن انواع سوسیس در این فستیوال می توانید در مسابقات متفاوتی شرکت کنید.

یوتا:

 جشنی برای انتخاب بهترین سیب زمینی، هرسال در سالت لیک سیتی برگزار می شود.

جشنواره ای ۱۱ روزه که در آن انواع غذاهای تهیه شده از سیب زمینی در معرض نمایش قرار می گیرند.

 میان وعده های متفاوت و خوراک های سرخ شدنی هم در این فستیوال سرو می شوند. علاوه بر آن می توانید از نمایشگاه مواد دامی و نمایش دلقک ها هم دیدن کنید.

چند جشنواره معروف آمریکا (قسمت 2)Reviewed by Yegane on Jul 24Rating: 3.0چند جشنواره معروف آمریکا قسمت دومیکی از گزینه های عالی برای شرکت در یک تور ارزان خارجی، تور آمریکا است. با سفر به آمریکا می توانید جاذبه های این سرزمین از نزدیک ببینید و با آداب و رسوم مردمانش آشنا شوید. در ادامه با اول تور همراه باشید تا با برخی از فستیوال های معروف آن آشنا شوید.

یکی از گزینه های عالی برای شرکت در یک تور ارزان خارجی، تور آمریکا است. با سفر به آمریکا می توانید جاذبه های این سرزمین از نزدیک ببینید و با فرهنگ آمریکا آشنا شوید. در ادامه با اول تور همراه باشید تا با برخی از فستیوال های آمریکا آشنا شوید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی