دریاچه امرالد کانادا

دریاچه امرالد کانادا

بهترین تور ارزان کانادا دریاچه امرالد کانادا

دریاچه امرالد کانادا

دریاچه امرالد کانادا

         دریاچه بسیار زیبا و خارق العاده واقع در پارک ملی یوهو در ایالت بریتیش کلمبیا کانادا می باشد. مسیری به طول ۳.۲ مایل در اطراف این دریاچه وجود دارد.بزرگ‌ترین دریاچه در میان ۶۱ دریاچه‌ی موجود در این پارک است. به دلیل داشتن مناظر و چشم‌انداز‌های بی‌نظیر، این دریاچه یکی از مشهورترین جاذبه های گردشگری این کشور است.

       یک جزیره غیر مسکونی در کانادا  که در قلمروهای شمال غرب واقع شده‌است.جزیره امرالد 549 کیلومترمربع مساحت و خالی از جمعیت است که فقط برای تفریح به این منطقه سفر میکندریاچه از نوامبر تا ژوئن یخ می‌زند بنابراین اگر در این زمان به این منطقه سفر کنید، لذت دیدن آب‌های فیروزه‌ای و زیبای آن را از دست خواهید داد. بهترین زمان برای بازدید از این دریاچه، ماه‌های جولای، آگوست و سپتامبر است. از جمله تفریحات جذاب این دریاچه زیبا اسکی و قایق‌رانی هستند که در فصل تابستان و زمستان در این منطقه تجربه خواهید کرد.

دریاچه امرالد کاناداReviewed by اول تور on Oct 16Rating: 3.0دریاچه امرالد کانادادریاچه بسیار زیبا و خارق العاده واقع در پارک ملی یوهو در ایالت بریتیش کلمبیا کانادا می باشد. مسیری به طول ۳.۲ مایل در اطراف این دریاچه وجود دارد.بزرگ‌ترین دریاچه در میان ۶۱ دریاچه‌ی موجود در این پارک است.

از اماکن دیدنی کانادا میتوان بزرگ‌ترین دریاچه در میان ۶۱ دریاچه‌ی موجود در این پارک ملی یوهو در ایالت بریتیش کلمبیا کانادا را نام برد .

1 دیدگاه

  1. مینو.بهشتی گفت:

    واقعا زیباس

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی