تفریحات پل مارکو پولو پکن

تفریحات پل مارکو پولو پکن

دیدنیهای پکن-پل مارکوپولو پکن

پل مارکوپولو پکن

تفریحات پل مارکو پولو پکن :

  • دوچرخه سواری:

این پل به علت آب و هوای خوبِ ناحیه فنگتای پکن در چین ،محبوب دوچرخه سواران است . اگر مسافر تور چین علاقمند به دوچرخه سواری باشد، پیشنهاد میکنیم این فرصت را از دست ندهد.

  • دیدنی های پل مارکوپولو :

در هرگوشه پل پکن چیز جالبی میبینید ؛ در غرب پل ، پیکره ای را مشاهده میکنید. این پیکره که قدمت تاریخی هم دارد برای تفکیک ورودی دروازه قلعه وانپینگ است، که به زیباتر شدنش و باشکوه نشان دادن قلعه بصورت هنرمندانه ای ساخته شده است . رو بروی ورودی قلعه ، روی زمین نسخه های خطی را مشاهده میکنید ، که درمورد مرمت و بازسازی و خسارات و هزینه های وارده بر این قلعه هک شده اند و البته زمان و سال تعمیر و بازسازی هریک از دیوارهای قلعه را هم بازگو میکنند .

  • عکاسی :

هنگام غروب خورشید افراد زیادی برای عکاسی به این مکان می روند و از نمای زیبای پل عکاسی میکنند . مخصوصا شما که مسافر تور چین هستید و توریست به حساب می آیید، یادتان نرود هنگام بازدید از پل مارکو پولو حتما دوربین عکاسی داشته باشید و تصاویر زیبایی را از خود ثبت کنید .

تفریحات پل مارکو پولو پکنReviewed by اول تور on Jan 16Rating: 4.0تفریحات پل مارکو پولو پکندر پل مارکو پولو پکن در چین تفریحات بسیاری میشود کرد.در این مقاله در مورد آن توضیح میدهیم.

از تفریحات پکن، میتوان به تفریحات پل مارکو پولو پکن اشاره کرد. توریست هایی که با تور چین

2 دیدگاه ها

  1. محسن.کمالی گفت:

    چه پل زیبا و جالببی . خیلی خوشم اومد . ممنون اول تور جان

  2. رحمانی گفت:

    ممنون

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی